سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:32 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی سیستم PSS چند متغیره تطبیقی مبتنی بر کنترل کننده غیر متمرکز برای ژنراتور سنکرون تحت فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی سیستم PSS چند متغیره تطبیقی مبتنی بر کنترل کننده غیر متمرکز برای ژنراتور سنکرون تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سیستم PSS چند متغیره تطبیقی مبتنی بر کنترل کننده غیر متمرکز برای ژنراتور سنکرون تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی سیستم PSS چند متغیره تطبیقی مبتنی بر کنترل کننده غیر متمرکز برای ژنراتور سنکرون تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: بیستمین کنفرانس بین المللی برق

تعداد صفحات: 10

چکیده:

یکی از بخشهای اصلی در کنترل نیروگاههای بخاری , کنترل ژنراتور سنکرون می باشد که یکی از مسائل مهم و مشکل در سیستمهای قدرت است . در این مقاله ابتدا مدل سازی ژنراتور سنکرون با مدل هفرون فیلیپس مطرح گشته است و این امر موجب به مدلسازی این سیستم بصورت یک سیستم دو ورودی – دو خروجی گشته است هدف از اینگونه مدلسازی در نظر گفتن کلیه اختلال ها به منظور دست یافتن به مدلی دقیق تر بوده است . پس از مدلسازی هدف اصلی مقاله طراحی کنترل کننده چند متغیره غیرمتمرکز تطبیقی برای این سیستم است که در کنار پایدار سازی سیستم بتواندرفتار مطلوب خروجی را به همراه داشته و در مقابل انواع اغتشاش ها و دیگر عوامل نا مطلوب وارد بر سیستم مقامت نماید . که این امر با شبیه سازی و تحلیل بصورت کامل نشان داده شده است .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ