سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد که نوشتن یهود را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
 
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:33 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تجهیزات هیدرومکانیک سدها از نگاه مدیریت بهره برداری تحت فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجهیزات هیدرومکانیک سدها از نگاه مدیریت بهره برداری تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجهیزات هیدرومکانیک سدها از نگاه مدیریت بهره برداری تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجهیزات هیدرومکانیک سدها از نگاه مدیریت بهره برداری تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1379

محل انتشار: چهارمین کنفرانس سد‌سازی ایران

تعداد صفحات: 7

چکیده:

تجهیزات هیدرومکانیک سدها یکی از بخشهای مهم هر سد می باشد و علیرغم پیشرفت تکنولوژی ساخت این تجهیزات هنوزمسائلی پیش روی طراحان و بهره برداران وجود دارد که نیازمند ارائه راه حل و بهینه کردن تأسیسات مزبور می باشد. مدیریت بهره برداری سدهای آب منطقه ای خراسان در دوران بهره برداری از سدهای طرق و کارده مشهد و نیز شهید یعقوبی تربت حیدریه و ارتباط با نقشه ها و مراحل اجرائی سدهای شیروان ، تبارک آباد قوچان ، شیری ن دره بجنورد و ; تجربیاتی در زمینه هیدرومکانیک بدست آورده است که به منظور تبادل نظر با متخصصین فن آنها را در این کنفرانس سدسازی ارائه می نماید . در این مقاله به لزوم ساخت بخشهایی از تأسیسات هیدرومکانیک سدها از آلیاژهای زنگ نزن ( lletS sselnatS) پیش بینی تأسیساتی در سمت سراب سیستم آبگیر و تخلیه کف سدها به منطور انسداد مسیر جریان در مواقع اضطراری ، انتخاب شیرها و تأسیسات متناسب با کیفیت آب ، دبی و سرعت جریان ، طراحی تأسیسات با لحاظ کردن سهولت بهره برداری از آنها و نیاز بهره بردار ، لزوم ساخت مدل هیدرولیکی برای سرریز ، سیستمهای آبگیر و تخلیه کف ،استفاده از آخرین تولیدات تکنولوژیک در زمینه ساخت تجهیزات هیدرومکانیک اشاراتی شده است .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:33 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پسماند و محیط زیست مدیریت پسماندهای آزمایشگاه شیمی مدارس تحت فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پسماند و محیط زیست مدیریت پسماندهای آزمایشگاه شیمی مدارس تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پسماند و محیط زیست مدیریت پسماندهای آزمایشگاه شیمی مدارس تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پسماند و محیط زیست مدیریت پسماندهای آزمایشگاه شیمی مدارس تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی پژوهشهای محیط زیست ایران
تعداد صفحات: 14
چکیده:
تولید مقادیر زیاد زباله در شان جامعه امروزی نیست و پیشگیری از تولید زباله، آسانتر از مدیریت آن بعد از تولید است. اما متاسفانه سالیانه صدها تن پسماند شیمیایی خطرناک بدون هیچ نوع نظارتی روانه محیط زیست می شوند. پسماندهای شیمیایی آزمایشگاهها به لحاظ تنوع، از پرخطرترین مواد برای محیط زیست هستند و اگر در سالهای آینده کاهش نیابد؛ سلامت افراد جامعه با خطر مواجه می شود. چون این پسماندها دارای خواص بسیار خطرناکی از جمله: سمیت، اشتعال پذیری، خورندگی، قابل انفجار و واکنش پذیری می باشند. در این مقاله ابتدا لیستی از مواد و وسایل آزمایشگاهی برای انجام آزمایش های کتب درسی آمده، و این مواد از نظر خورندگی، اکسید شونده بودن، سمیت و قابل انفجار یا آتشگیر بودن تقسیم بندی شدند، سپس به روشهایی برای کاهش تولید مواد زائد آزمایشگاهی اشاره شده است مثل آموزش پیشگیری از تولید زائدات به عنوان بخشی از وظیفه به دانش آموزان و دانشجویان و پرسنل شاغل در آزمایشگاه، طراحی مواد شیمیایی جدید و استفاده از روشهای جایگزین و مواد و وسایلی که مواد زائد کمتری تولید کنند و ; و در ادامه به منظور حفظ سلامت افراد، محیط زیست و جلوگیری از اثرات سوء پسماندها، مدیریت ایمن و صحیح آنها به روشهایی برای مدیریت مواد زائد خطرناک شامل کاهش مواد زائد تصفیه و دفع سم زدایی مواد خطرناک، استریلیزه کردن ضایعات عفونی، سوزاندن و خنثی کردن اسیدها، جداسازی و تغلیظ این مواد و تثبیت و جامد نمودن به منظور جلوگیری از نشت مواد زائد، دفن در زمین و ; اشاره شده است. امیدواریم با به کارگیری روشهای مناسب به حفظ سلامت افراد و محیط زیست کمک کرده و از اثرات سوء پسماندها جلوگیری شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:33 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی اثرات زیست محیطی استقرار صنایع از دیدگاه مدیریت زیست محیطی شهری تحت فایل ورد (word) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی اثرات زیست محیطی استقرار صنایع از دیدگاه مدیریت زیست محیطی شهری تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی اثرات زیست محیطی استقرار صنایع از دیدگاه مدیریت زیست محیطی شهری تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی اثرات زیست محیطی استقرار صنایع از دیدگاه مدیریت زیست محیطی شهری تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: چهارمین همایش زمین شناسی و محیط زیست

تعداد صفحات: 8

چکیده:

ایجاد نواحی صنعتی با توجه به وسعت آنها منجر به برهم زدن تعادل محیط زیست می شوند. احداث اینگونه نواحی منجر به تغییرات اساسی در سیمای محیط زیست منطقه می گردد.
ناحیه صنعتی خرمدشت در زمینی به مساحت 120 هکتار با 1016 واحد کارگاهی صنعتی در 30 کیلومتری شرق تهران برای احداث واحدهای صنعتی در سال 1365 احداث گردید.
این مقاله با روش تحقیق اسنادی و پیمایشی و پرسش گری میدانی و با کمک نرم افزار SPSS به بررسی تاثیرات زیست محیطی ناشی از استقرار صنایع از دیدگاه مدیریت زیست محیطی شهری در ناحیه صنعتی خرمدشت پرداخته است.
بررسی های این مقاله نشان می دهد که از دیدگاه مدیریت زیست محیطی استقرار واحدهای صنعتی در ناحیه صنعتی خرمدشت، اثرات زیست محیطی نامطلوب متعددی بر ناحیه مورد مطالعه داشته است تولید آلاینده های زیست محیطی سلامت انسان و بهداشت محیط را تهدید کرده به طوری که بر اساس استاندارد COD، آلودگی آب آشامیدنی ناحیه بیش از 55 برابر و آلودگی آب مصرفی کشاورزی بیش از 40 برابر حد استاندارد است.
پساب و فاضلاب تولید شده خرمدشت عمدتا بدون تصفیه مستقیما وارد مسیلهای طبیعی می شود که موجب بروز آلودگی های زیست محیطی و افزایش امراض و بیماریهاست این ناحیه صنعتی روزانه به میزان 828/000 لیتر آب مصرف و 269/480 لیتر فاضلاب دارد که به صورت مستقیم وارد مسیلهای داخل منطقه با چاه های جذبی می گردد.
این ناحیه به دلیل متکی بودن به چاه زیرزمینی، جهت تامین آب شرب، و وجود چاه های جذبی، جهت دفع فاضلاب، استعداد آلودگی آب های زیرزمینی را دارد. از طرفی دیگر عبور و مرور وسایل نقلیه موتوری از حاشیه جنوبی خرمدشت در مجموع در هر روز 5 تن Co و 21 تن Sox و 2 تن NOX و 2 تن HOX و 3/2 تن ذرات معلق از بخشهای حمل و نقل، منابع ثابت، صنایع، دفع مواد زاید و سایر منابع وارد هوای منطقه می شود.
بخش قابل توجهی از مواد زاید صنایع کارگاهی خرمدشت را پسماندهای صنعتی تشکیل می دهد که در زمره مواد زاید خطرناک می باشد. این گروه از مواد خطرهای زیست محیطی فراوانی برای انسان دارند. لذا لزوم توجه به مدیریت زیست محیطی شهری را بیشتر می کند.
این مقاله از دیدگاه مدیریت زیست محیطی شهری بارهای زیست محیطی این شهرک را در گروه حمل و نقل انتقال خطوط، آلودگی هوا، آب، زباله و ضایعات و مصرف انرژی تقسیم بندی نموده است که با بررسی مسایل ذکر شده نتایج و پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت زیست محیطی خرمدشت را ارایه نموده است.
نتایج حاکی از آن است که به لحاظ عدم مدیریت زیست محیطی شهری در ناحیه صنعتی خرمدشت، مشاغل کمبود آب، ورود فاضلاب های صنعتی شهری و صنعتی به مسیلهای طبیعی- عبور جاده ترانزیتی تهران- رودهن از مجاورت ناحیه صنعتی خرمدشت و نبود فضاهای سبز مناسب و کافی، معضلات زیست محیطی عمده ای برای ناحیه صنعتی خرمدشت به وجود آمده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:33 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقد و بررسی انواع روشهای زمان بندی پروژه با محدودیت منابع تحت فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقد و بررسی انواع روشهای زمان بندی پروژه با محدودیت منابع تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقد و بررسی انواع روشهای زمان بندی پروژه با محدودیت منابع تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقد و بررسی انواع روشهای زمان بندی پروژه با محدودیت منابع تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: سومین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تعداد صفحات: 14

چکیده:

زمان بندی پروژه یک گام مهم در فرایندتوسعه نرم افزار است و از آن برای انجام تخمین های مقدماتی در مورد منابع زمان و هدایت کلی پروژه استفاده می شود منظور از زمان بندی تخصیص منابع به هریک از زیروظایف پروژه است که این منابع می توانند منابع نرم افزاری سخت افزاری و انسانی باشند هدف تخصیص بهینه این منابع است بطوریکه با رعایت روابط تقدمی در بین فعالیتهازمان تکمیل پروژه و هزینه کاهش یابد درمهندسی نرم افزار این موضوع دارای اهمیت زیادی است زیرا منابع انسانی و بودجه باید بصورت بهینه مدیریت شوند تا پروژه با موفقیت پایان پذیرد. از حدود بیش از 50 سال پیش برای حل مسئله زمان بندی پروژه راه حلهای دقیقی ارایه شده است اما با توجه به غیر چندجمله ای بودن این مسئله راه حلهای دقیق فقط برای ورودی های با اندازه کم جوابگو بود هاست و با افزایش اندازه مسئله با محدودیتها قادر به حل آن نمی باشند دراین مقاله انواع روشهای موجود جهت زمان بندی پروژه با محدودیت منابع مورد بررسی قرارگرفته و به مزایا و معایب هریک از آنها اشاره شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:32 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی یک جمع کننده کامل تک بیتی بر اساس منطق DCVSL بهبود یافته تحت فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی یک جمع کننده کامل تک بیتی بر اساس منطق DCVSL بهبود یافته تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی یک جمع کننده کامل تک بیتی بر اساس منطق DCVSL بهبود یافته تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی یک جمع کننده کامل تک بیتی بر اساس منطق DCVSL بهبود یافته تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: همایش علمی سالانه دانشگاه رازی

تعداد صفحات: 4

چکیده:

در این مقاله به مقایسه روش های متداول طراحی جمع کننده بر اساس منطق های مختلف پرداخته شده و در نهایت یک طراحی بهبود یافته بر اساس منطق DCVSL بیان شده است. منطق DCVSL برای رفع عیوب منطق شبه NMOS مطرح می شود که دارای مزیت هایی نسبت به روش متعارف CMOS می باشد. در این طراحی از 20 ترانزیستور استفاده شده است. مقایسه روش پیشنهادی با روش های مذکور نشان می دهد که این روش از نظر تاخیر جزو مدارات خوب محسوب می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ