سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:30 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله توان الکتریکی سه فاز تحت فایل ورد (word) دارای 43 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توان الکتریکی سه فاز تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توان الکتریکی سه فاز تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توان الکتریکی سه فاز تحت فایل ورد (word) :

توان الکتریکی سه فاز

در کشورهای صنعتی ، سه فاز روش عمومی انتقال توان الکتریکی است. این سیستم در واقع نوعی از سیستم چند فاز است. در نیروگاههای برق یک ژنراتور الکتریکی توان مکانیکی را به یک دسته از جریانهای الکتریکی متناوب تبدیل می‌کند که از هر کدام از سیم پیچهای الکترومغناطیسی یا سیم پیچهای ژنراتور تولید می‌شوند. جریانها همگی توابعی سینوسی از زمان هستند و همگی دارای فرکانسی مشابه اما با زاویه‌های متفاوت.

در یک سیستم سه فاز ، زاویه‌ها دارای اختلاف 120 درجه‌ای (که حداکثر جداسازی ممکن بین زاویه‌هاست) هستند. فرکانس معمولاً در اروپا 50 هرتز و در ایالات متحده 60 هرتز است لیست کشورها به همراه پریزهای خطوط برق ، ولتاژها و فرکانسها را مشاهده کنید.) سه فاز معمولاً توسط رنگها نشانه گذاری شده‌اند، که بطور سنتی قرمز ، زرد و آبی هستند.

خروجی ولتاژ ژنراتورها از چند صد ولت تا بالای 20000 ولت تغییر می‌کند. این ولتاژ معمولاً توسط یک ترانسفورماتور به یک سطح ولتاژ بالاتری تبدیل می‌شود. علت این افزایش ولتاژ هم کاهش تلفات است.

توان برابر حاصلضرب ولتاژ و جریان است، بنابراین برای یک توان داده شده اگر شما ولتاژ را افزایش دهید جریان کاهش می‌یابد. تلفات گرمایی در یک خط انتقال با مجذور جریان متناسب است و در نتیجه اگر شما جریان را نصف کنید، تلفات یک چهارم می‌شود. به همین علت برخی از خطوط انتقال در سطح ولتاژی بیش از 500،000 ولت کار می‌کنند.

در انتهای خط انتقال ، یک پست برق یا یک ترانسفورماتور ، برق را از ولتاژ زیاد خطوط انتقال به سه جریان متغیر سینوسی با ولتاژ 120 ولت (در ایالات متحده) یا 230 ولت (در اروپا) جریان متناوب (Vac) تبدیل می‌کند.

سپس این برق از طریق چهار سیم به مدارات مصرف کننده‌ها در یک تابلوی فرمان اصلی ، ارائه می‌شود. یکی از سیمها خنثی است یا در منبع برق زمین شده است، فازها یا سه خط دیگر ، برق را به نقطه مقصد یا ترانسفورماتورهای تغذیه می‌رسانند. با برقراری اتصال بین یک فاز و سیم خنثی ، ولتاژی معادل 120 ولت متناوب (یا 230 ولت متناوب) برای مدار متصل شده فراهم می‌شود.

شبکه انتقال توان به گونه‌ای طراحی شده است که هر فاز اندازه جریانی برابر را از خود عبور دهد، همه جریانهای برگشتی از مناطق مسکونی مصرف کننده‌ها به نیروگاه ، در جریان سیم خنثی سهیم هستند، اما سیستم سه فاز تضمین می‌کند که جمع جریانهای برگشتی تقریباً صفر است.

اتصال بین دو فاز ولتاژی معادل 3 یا 73/1 برابر ولتاژ تک فاز را ایجاد می‌کند (208 ولت متناوب در ایالات متحده ، 400 ولت متناوب در اروپا). شکل موجهای دارای اختلاف فاز ، با یکدیگر جمع می‌شوند تا یک پیک ولتاژی بالاتری را در شکل موج نهایی ایجاد کنند. چنین اتصالی را اتصال خط به خط می‌نامند و معمولاً با یک مدار شکن دو قطب صورت می‌گیرد. از این نوع اتصال بیشتر برای گرمکنها مانند یک گرمکن قرنیزی 2 کیلو وات و 208 ولت ، استفاده می‌کنند.

ولتاژهای استاندارد دیگر موجود در آمریکای شمالی شامل ولتاژهای 240 ولت فاز به فاز ، 277/480 ولت و 347/600 ولت می‌شود. ولتاژ فاز به زمین (سطح ولتاژ پایین تر) دو مورد آخر عموماً تنها برای روشنایی به کار می رود.

ولتاژ 600 ولت در کانادا بسیار بیشتر از آمریکا ، معمول است. در موتورهای سه فاز یا هواسازهای کارا (برای مثال اکثر بخش های York که بالای 5/2 تن هستند، سه فاز اند) هر سه فاز برق مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که این بهترین راه انتقال مقادیر بزرگ توان الکتریکی است. گفتنی است که راه اندازی موتور ، توان بیشتری را نیاز دارد.

برخی دستگاه‌هایی ساخته شده‌اند که یک سه فاز مصنوعی را از یک برق تک فاز تپ ـ وسط (240 ولت متناوب در ایلات متحده ، با تفکیک زاویه 180 درجه) ایجاد می کنند. این عمل با ایجاد یک “زیر فاز” سوم بین دو قطب انجام می شود که منجر به یک تفکیک فاز 90=90-180 درجه‌ای می‌شود. بسیاری از دستگاه‌های سه فاز بر این اساس کار می کنند، اما با یک فرکانس پایین‌تر.

برخی اوقات برق تک فاز تپ ـ وسط240 ولت متناوب، به غلط برق “دو فاز” خوانده می شود. باید توجه شود که یک سیستم دو فاز سیستمی است که در آن دو ولتاژ دارای اختلاف 90 درجه‌ای هستند. برای مثال ، اگر یکی از ولتاژها برابر:
Cos 2) * 60
و دیگری:
sin 2) * 60t)

است، آنگاه شما یک سیستم دو فاز دارید که به عنوان سیستم عمود (یکی به عنوان بخش حقیقی و دیگری به عنوان بخش موهومی در نظر گرفته می شود) نیز شناخته می شود.

یک سیستم دو فاز به ازای 120 ولت متناوب خط به خنثی تقریباً ولتاژی معادل 7/169 ولت متناوب خط به خط را ایجاد می‌کند. سیستمهای دو فاز تنها برای توان بالا به کار می‌روند چرا که آنها نیاز به سیمهایی به همان تعداد سیمهای ارتباطی اتصال مثلث سه فاز دارند (برای مثال یکی برای سینوس ، یکی برای کسینوس و یک سیم مشترک) و نیز سیستم دو فاز مقدار انرژی یکسان را در هر یک از سه سیم توزیع نمی‌کند (اگر چه سینوس و کسینوس متعادل‌اند، اما سیم خنثی مانند دو تای دیگر نیست).

گفته می‌شود که یک سیستم دو فاز توان مختلط ایجاد می‌کند و چنین سیستمهایی در ولتاژهای پایین‌تر به کار می‌روند (برای مثال برای کاربردهای ارتباطی ، یا راه انداختن موتورهای پله‌ای و مانند این) و عموماً در سطح توانهای بالا توزیع نشده‌اند.

در عمل ، اگر ما فازورهای یک سیستم دو فاز یا سه فاز را حول دایره واحد در صفحه مختلط رسم کنیم، دارای یک نوع از توان مختلط خواهیم بود. یک سیستم فاز شکسته (تپ ـ وسط) 240 ولت متناوب ، وقتی که به صورت فازورها روی صفحه مختلط رسم شود، می تواند کاملاً در طول محور حقیقی وجود داشته باشد.

در واقع ، این کمبود قابلیت توان مختلط است که توانایی یک سیستم تغذیه را برای تولید یک میدان دوار مغناطیسی تضعیف می‌کند و این میدان دوار مغناطیسی است که موجب گردش مؤثر موتورها می‌شود. چنین برقی (فاز شکسته) برای گرمایش خوب است، اما مثلاً برای گرداندن یک هوا ساز خیلی بهتر است تا از توان مختلط استفاده کنیم.

چگونه تغذیه سه فاز را امتحان کنیم یک تغذیه سه فاز الکتریکی شامل سه هادی فعال و یک زمین می‌شود.

اگر که تغذیه الکتریکی یک موتور القایی سه فاز بین پارامترهای معینی نباشد، نمی‌تواند به درستی کار کند. این پارامترهای نوعی مانند مقابل‌اند: 208 یا 415 ولت بین فازها ، 120 یا 240 ولت بین هر فاز و زمین ، خطای ولتاژ کمتر از 12 درصد مقادیر نامی و اختلاف ولتاژ هر فاز کمتر از 5 درصد فاز دیگر. در یک مدار موتور القایی سه فاز نوعی ، یک مکان مناسب برای آزمایش در طرف خط راه انداز مستقیم موتور است.

چگونه دستگاههای سه فاز را امتحان کنیم
دستگاه‌های سه فاز نظیر پمپها ، کمپرسورها و ; بایستی فازهایشان به ترتیب درستی وصل شود تا از خرابی آنها جلوگیری شود.

این دستگاهها عموماً هنگامی که به اشتباه وصل شوند جریان کمتری را می‌کشند و می‌توانند به آسانی توسط یک آمپروب (گیره روی آمپر متر) برای میزان جریانی که از شبکه می‌کشند امتحان شوند.

برای مثال آزمایش یک هوا ساز که دارای یک کمپرسور است، می‌توان فهمید که اگر این وسیله به صورت غلطی به برق سه فاز متصل شود، جریان بسیار کمی را خواهد کشید و بنابراین جای هر کدام از دو سیم برق را می‌توان برای تغییر فازها عوض کرد. موتورهای جیبی کوچکی وجود دارند که از جهت چرخش آنها می‌توان برای تشخیص توالی فازها استفاده کرد.

این موتورها گران هستند. یک جایگزین ارزانتر استفاده از سه لامپ نئون و دیدن اینکه توالی فاز یا روشن شدن لامپ ها در چه جهتی می چرخد، است. موضوعاتی شامل آزمایش مقاومت سیم پیچ موتور و آزمایش مقاومت خطای زمین بیان شده اند.

برای اطلاعات بیشتر راجع به مدارات سه فاز کلید واژه زیر را مشاهده کنید:
ترانسفورماتورهای ستاره مثلث
پریزهای الکتریکی سه فاز
برق سه فاز را می‌توان با استفاده از یک پریز سه فاز یا با سه تایی کردن ، تغذیه کرد. اغلب پریزها ، پریزهای دوتایی‌اند. حفره‌های بالایی و پایینی را می‌توان در صورت تمایل از هم جدا کرد و برای مثال با مدار شکنهای مجزایی با یک نول مشترک تغذیه شوند.

این کار را معمولاً در آشپزخانه‌ها انجام ‌می‌دهند که در آنها احتمالاً یک بار زیاد روی هر دو پریز اعمال می‌شود. در این صورت یک مدار شکن دو قطب تریپ (قطع کننده) مورد نیاز است.

ایده دو برابر کردن را می‌توان به سه برابر کردن گسترش داد، تا اینکه سه پریز دوگانه را بتوان با یک نول مشترک از یک منبع سه فاز تغذیه کرد. عموماً یک مدار شکن سه قطب تریپ عمومی 15 میلی آمپر برای تغذیه چنین پریزی به کار می‌رود.

این امر بارهای سه فاز تکی را قادر می‌سازد تا به صورت یک توالی فازی تغذیه شوند. مثالی از این بار یک لامپ با سه حباب است. برای داشتن عملکردی بدون چشمک زنی ، سه حباب هر کدام با یک دوشاخه جدا نصب می‌شوند و با اختلاف فاز 120 درجه‌ای نسبت به هم از یک پریز سه تایی راه اندازی می‌شوند. بالای پریزها لامپهای نئون قرار داده شده تا توالی فاز را در بارهای سه تایی که توالی صحیح فازها مورد نیاز است نشان دهد.

موتورهای سه فاز
• موتورهای AC سه فاز:
برای کاربردهای نیازمند به توان بالاتر، از موتورهای القایی سه فاز AC (یا چند فاز) استفاده می‌شود. این موتورها از اختلاف فاز موجود بین فازهای تغذیه چند فاز الکتریکی برای ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی دوار درونشان ، استفاده می‌کنند.

اغلب ، روتور شامل تعدادی هادیهای مسی است که در فولاد قرار داده شده‌اند. از طریق القای الکترومغناطیسی میدان مغناطیسی دوار در این هادیها القای جریان می‌کند، که در نتیجه منجر به ایجاد یک میدان مغناطیسی متعادل کننده شده و موجب می‌شود که موتور در جهت گردش میدان به حرکت در آید.

این نوع از موتور با نام موتور القایی معروف است. برای اینکه این موتور به حرکت درآید بایستی همواره موتور با سرعتی کمتر از فرکانس منبع تغذیه اعمالی به موتور ، بچرخد، چرا که در غیر این صورت میدان متعادل کننده‌های در روتور ایجاد نخواهد شد.

استفاده از این نوع موتور در کاربردهای ترکشن نظیر لوکوموتیوها ، که در آن به موتور ترکشن آسنکرون معروف است، روز به روز در حال افزایش است.

به سیم پیچهای روتور جریان میدان جدایی اعمال می‌شود تا یک میدان مغناطیسی پیوسته ایجاد شود، که در موتور سنکرون وجود دارد، موتور به صورت همزمان با میدان مغناطیسی دوار ناشی از برق AC سه فاز ، به گردش در می‌آید. موتورهای سنکرون را می‌توانیم به عنوان مولد جریان هم بکار برد.

سرعت موتور AC در ابتدا به فرکانس تغذیه بستگی دارد و مقدار لغزش ، یا اختلاف در سرعت چرخش بین روتور و میدان استاتور ، گشتاور تولیدی موتور را تعیین می‌کند. تغییر سرعت در این نوع از موتورها را می‌توان با داشتن دسته سیم پیچها یا قطبهایی در موتور که با روشن و خاموش کردنشان سرعت میدان دوار مغناطیس

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:30 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تاریخچه مبلمان ایران تحت فایل ورد (word) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاریخچه مبلمان ایران تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 


فهرست
مقدمه 2
وضعیت صنعت چوب ومبلمان در ایران 3
تاریخچه مصرف چوب 4
وضعیت تولید مبلمان و مصنوعات چوبی در ایران 5
تجارت جهانی مبلمان و مصنوعات چوبی و جایگاه ایران در آن 8
مشکلات تولید و صادرات مبلمان و مصنوعات چوبی 11
نظر کارشناسان در خصوص مبلمان ایران 14
تاریخچه معرق چوب 16
پیدایش معرق. 17
تاریخچه صنایع روکش سازی از چوب در ایران 19
منابع و ماخذ 20

مقدمه
ما ملتی هستیم که روی فرش می نشینیم. میز و صندلی به صورتی که امروز هست، در فرهنگ قدیم ما وجود نداشته، اما چوب در فرهنگ ما بوده. ممکن است که ما روی زمین بنشینیم، اما میزی جلوی ما بوده که روی آن کارهای نوشتن را انجام می داده ایم. درها سرجایشان بوده اند که آنها را با خاتم درست می کرده ایم . هنرهای تزئینی چوب در ایران مثل منبت، معرق و خاتم وجود داشته. بعدها این هنرها در مبلمان به کار رفت . در وسایل آشپزخانه و غذاخوری استفاده شد. صنعت بهره‌برداری از چوب با هدف تولید فرآورده‌های مورد نیاز بشر، در مقاطع مختلف تاریخ با پیشرفت‌ها و جهش‌های علمی و تکنولوژیک انسان هماهنگ و همراه شد و وضعیتی راپدیدآورد بطوری که‌ارزش تولیدات انواع مبلمان چوبی جهان به ارقام میلیاردی رسیده است . واقعیت امروزاین است که صنعت تولیدمبلمان ومصنوعات چوبی که تا اواسط قرن بیستم به عنوان یکی از اصناف تولیدی هرکشور، صرفا منطبق با فرهنگ و نیازبومی آن کشور به تولید محصولات مورد نیازمردم می‌پرداخت، رفته رفته به یکی ازمهمترین شاخه‌های صنعتی مولد اشتغال و ثروت در درون کشورهای در حال توسعه و نیز یکی از شاخه‌های مهم تجارت بین‌الملل بدل گشت .

منابع و ماخذ

- ¬ذوالقدر ، محمدرضا ، تحلیل عملکرد صادرات مصنوعات چوبی ایران بر مبنای بازارهای منطقه ای و جهان ، دومین اجلاس بین المللی جنگل و صنعت
- نیکنام ، معصومی ، فرح آبادی ، اسفندیاری ، گزارش اولیه صنایع چوب ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
- بررسی وضعیت صنایع مبلمان و مصنوعات چوبی – بیژن تقوی نژاد – علی محمد اسفندیاری

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:29 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله صنعت سرمایه گذاری دوطرفه کانادا تحت فایل ورد (word) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله صنعت سرمایه گذاری دوطرفه کانادا تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله صنعت سرمایه گذاری دوطرفه کانادا تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله صنعت سرمایه گذاری دوطرفه کانادا تحت فایل ورد (word) :

• صنعت سرمایه گذاری دو طرفه یکی از سریع ترین اجزای رشد کننده بخش خدمات مالی در طی دهه 1990 بود. از 25 میلیارد دلار در دسامبر 1990 به 426 میلیارد دلار در دسامبر 2001 ، با بیشترین رشد منتج شده از فروش، افزایش یافت.
• بهرحال، تا دسامبر 2002 سرمایه گذاری صنعت با 2/8 درصد به 391 میلیارد دلار کاهش یافت، که معمولا بخاطر بی ثباتی بازار در طول سال این اولین باری است از سال 1981 که سرمایه گذاری در صنعت در مقایسه با سالهای قبل کاهش داشته است.
• سهم سرمایه گذاری های خارجی (ثابت) در طول دهه 1990 افزایش یافته، افزایش (رشد) از 17 درصد کل دارایی ها در سال 1990 به 34 درصد در سال 2001 . به هر حال، فروش کمتر و نرخ بازخرید بالاتر در سال 2002 بخصوص در سهام سرمایه گذاران خارجی سهم سرمایه گذاری را خارجی 30 درصد کاهش داده است.
• در دسامبر 2002 ، 75 شرکت مدیریت سرمایه گذاری وجود داشت که در کانادا متصدی بودند (مدیریت می کردند ) ، پایین تر و کمتر از 80 تا ی سال قبل. سهم بازار 10 شرکت سرمایه گذاری دو طرفه (از سرمایه ) 7 درصد در بین (فاصله ) سال 1992 تا سال 2002 افزایش یافت، که در پایان سال 2002 73 درصد کل سرمایه محاسبه شد. این صنعت همچنین شامل 111 شرکت دلال مشغول فروش سرمایه گذاری دو طرفه بود. در کل، این صنعت در حدود 000/90 فرد را در سال 2001 استخدام کرده است.
• سه نوع اصلی دو طرفه عبارتند از : سرمایه گذاری در بازار پول سرمایه گذاری درآمد ، سرمایه گذاری در سهام در سال 2002، 956 و 1 سرمایه گذاری دو طرفه وجود داشت،‌در کانادا فروخته شدند، که بر 53 میلیون حساب سهامداران شرکت سرمایه گذاری نظارت داشتند.
• صنعت می تواند بطور کلی به تولید کننده سرمایه گذرای و توزیع کننده تقسیم می شود، اگر چه بانکها ، اتحادیه های اعتباری و ادارات دولتی در هر دو بخش (جنبه) صنعت درگیر هستند.
• تولیدکنندگان و توزیع کنندگان از سه دسته و طبقه اصلی دستمزد (حق الزحمه) ، کسب درآمد می کنند: دستمزدهای (حق الزحمه های ) مدیریت (برای مدیریت سرمایه پرداخت می شود)، دستمزدهای (حق الزحمه های ) فروش (برای خرید و فروش واحدهای سرمایه گذاری پرداخت می شود) و دستمزدهای (حق الزحمه های) خاص (برای هزینه های اداری ویژه و خاص پرداخت می شود).
قوانین اوراق بهادار (ایالتی و محلی بر صنعت سرمایه گذاری دو طرفه ناظر است. همچنین وجود دارد، یک خود تنظیمی وسیع (مقررات وسیع) توسط کمیسیون دلالان سرمایه گذاری کانادا IDA ) کمیسیون دلالان سرمایه گذاری دو طرفه کانادا و بازار خدمات قانونی و منظم. یک سازمان غیر انتفاعی و ملی که مشترکاً به بورس تورنتو (ISX) و IDA تعلق دارد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:29 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله فرایند پرس با کانالهای هم مقطع زاویه دار برای نمونههای سیمی شکل تحت فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فرایند پرس با کانالهای هم مقطع زاویه دار برای نمونههای سیمی شکل تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرایند پرس با کانالهای هم مقطع زاویه دار برای نمونههای سیمی شکل تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرایند پرس با کانالهای هم مقطع زاویه دار برای نمونههای سیمی شکل تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392

محل انتشار: هفتمین کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: 4

چکیده:

فرایند پرس باکانالهای هم مقطع زاویه دارایکپ به عنوان یکی ازمرسوم ترین روشهای تغییرشکل پلاستیکی شدد محسوب شده که بااعمال کرنشهای پلاستیکی بالا موجب ریزدانگی و بهبود خواص میکانیکی فلزات و الیاژها میگردد دراین تحقیق قابلیت پرس نمونه های مسی سیمی شکل به توسط فرایند ایکپ بررسی شده است بدین منظور نمونه سیمی شکل درداخل رابری ازجنس پلی اورتان قرارگرفته و مجموعه توسط فرایند ایکپ پرس میگردد نتایج سختی سنجی و ریزساختارحاکی ازافزایش 23درصد سختی وکاهش 50درصد اندازه دانه درنمونه بعدازیک پاس دلالت دارد همچنین فرایند ایکپ برای پرس نمونه سیمی شکل به توسط رابرتوسط نرم افزار المان محدود شبیه سازی شده است نتایج عددی نشان میدهد که یک پاس ایکپ کرنش پلاستیک متوسطی معادل با 0/3 رابرنمونه اعمال می کند

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:29 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثیر عدم مدیریت مناسب در دفع پسماندهای صنعتی بر آلودگی کیفی آب زیرزمینی دشت زنجان تحت فایل ورد (word) دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر عدم مدیریت مناسب در دفع پسماندهای صنعتی بر آلودگی کیفی آب زیرزمینی دشت زنجان تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عدم مدیریت مناسب در دفع پسماندهای صنعتی بر آلودگی کیفی آب زیرزمینی دشت زنجان تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر عدم مدیریت مناسب در دفع پسماندهای صنعتی بر آلودگی کیفی آب زیرزمینی دشت زنجان تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: نخستین کنفرانس پژوهشهای کاربردی منابع آب ایران

تعداد صفحات: 15

چکیده:

با توجه به وجود امکانات و تاسیسات زیربنایی و همچنین قرارگیری مرکز استان یعنی شهر زنجان در محدوده دشت زنجان، تراکم و تمرکز اصلی مراکز صنعتی در آن قرار گرفته است. از طرف دیگر مهمترین و گسترده ترین سفره آب زیرزمینی موجود در منطقه نیز در داخل این دشت و درست در زیر سطح قرارگیری مراکز صنعتی بوده و از نظر میزان تأثیر واحدهای صنعتی بر آلایندگی منابع آب زیرزمینی دشت بسیار حیاتی و مهم می باشد. اهمیت و حساسیت توجه به این نوع استقرار و عدم رعایت اصول زیست محیطی، عدم مکان گزینی مناسب و آمایش سرزمین در ساخت اینمراکز صنعتی وقتی دو چندان می شودکه بدانیم اکثر این واحده ا فاقد سیستم تصقیه و دفع پس ابها، فاضلابه ا و پسماندهای صنعتی می باشند. بطوریکه بیشتر صنایع موجود در منطقه دارای بار آلایندگی بالایی داشته و یکی از عوامل مهم و تهدید کننده کیفیت منابع آب زیرزمینی دشت می باشند . بطوریکه مقایسه میانگین صفات گروه ه ا صنعتی از نظر مکان استقرار نشان دهنده اختلاف معنی دار بوده و این اختلاف بین گروه های واقع در شعاع تأثیر صنایع و گروه های خارج از این شعاع نیز معنی دار می باشند. از اینرو می توان گفت تأثیر صنایع به احتمال زیاد یکی از عوامل مؤثر بر تغییر کیفیت شیمیایی منابع آب زیرزمینی چاه های مورد بررسی در دشت زنجان بوده است

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ