سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غریب، کسی است که دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به امام حسن علیه السلام ـ]
 
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:24 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثیر دو نوع سنگ مادر مختلف بر برخی ویژگیهای فیزیکی خاکهای تشکیل شده در منطقه ماسوله تحت فایل ورد (word) دارای 3 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر دو نوع سنگ مادر مختلف بر برخی ویژگیهای فیزیکی خاکهای تشکیل شده در منطقه ماسوله تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر دو نوع سنگ مادر مختلف بر برخی ویژگیهای فیزیکی خاکهای تشکیل شده در منطقه ماسوله تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر دو نوع سنگ مادر مختلف بر برخی ویژگیهای فیزیکی خاکهای تشکیل شده در منطقه ماسوله تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: همایش ملی خاک، کشاورزی پایدار

تعداد صفحات: 3

چکیده:

فاکتورهای مؤثر بر خاکسازی یعنی مواد مادری، اقلیم، توپوگرافی، موجودات زنده و زمان باعث ایجاد یک کیفیت نسبتا پایدار و دائمی در خاک میشود و خصوصیات متفاوت فیزیکی و شیمیایی را در خاک ایجاد میکند. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر دو نوع سنگ مادری پریدوتیت و پگماتیت بر برخی خصوصیات فیزیکی خاکهای تشکیل شده در منطقه جنگلی ماسوله بوده که بهترتیب جزء سنگهای آذرین فوق بازی و اسیدی هستند. برای این منظور در موقعیت قله شیب، بر روی هر یک از مواد مادری فوق بازی و اسیدی، سه تکرار از دو عمق 0-15 و 15-30 نمونه برداری شد. نتایج نشان داد که خاک تشکیل شده بر روی سنگ مادری مختلف از نظر رس، سیلت، شن، رس ریز، جرم مخصوص ظاهری، جرم مخصوص حقیقی و درصد سنگریزه در سطح احتمال 99 % باهم اختلاف دارند. بطوری که پارامترهایی مانند رس شن، رس ریز، جرم مخصوص ظاهری، جرم مخصوص حقیقی و پایداری خاکدانهها در خاکهای پریدوتیتی بیشتر از خاکهای پگماتیتی بوده، ولی در خاکهای پگماتیتی سیلت و درصد سنگریزه بیشتر است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ