سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه حکمت قوی گردد، شهوت ضعیف شود . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:24 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض در کارکنان پرستاری تحت فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض در کارکنان پرستاری تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض در کارکنان پرستاری تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض در کارکنان پرستاری تحت فایل ورد (word) :

مقاله بررسی باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض در کارکنان پرستاری تحت فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1389 در مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی از صفحه 64 تا 73 منتشر شده است.
نام: بررسی باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض در کارکنان پرستاری
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله باورهای نظارتی
مقاله سبک های حل تعارض
مقاله کارکنان پرستاری
مقاله عملکرد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
شناخت باورهای نظارتی پرستاران به درک سبک های حل تعارض در آنان می انجامد. لذدا هدف این پژوهش تعیین باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض در کارکنان پرستاری است. این مطالعه از نوع مقطعی و جامعه پژوهش کلیه کارکنان پرستاری شاغل در یک بیمارستان منتخب در شهر اصفهان و نمونه منطبق بر جامعه به تعداد 139 نفر بوده است که به روش سرشماری انتخاب شدند. پرسشنامه های باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض جهت جمع آوری اطلاعات استفاده شد و داده ها به کمک آمار توصیفی و آمار استنباطی (آزمون آنالیز واریانس) تحت نرم افزار SPSS نسخه 13 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته ها نشان اد باورهای نظارتی پرستاران در به کارگیری سبک های حل تعارض آنان موثر بوده است، به طوری که پرستاران برخوردار از باورهای نظارتی غیرمستقیم به ترتیب از سبک های حل تعارض همکاری، سپس سبک های مصالحه و ایثار بیش تر استفاده کرده اند. هم چنین پرستاران بهره مند از باورهای نظارتی مشارکتی به ترتیب از سبک های حل تعارض مصالحه و ایثار و سپس همکاری سود برده اند. در حالی که پرستاران برخوردار از باورهای نظارتی مستقیم، بیش تر از سبک های اجتناب و رقابت استفاده نموده اند. از طرفی بین متغیرهای جنس و نوبت کاری در پرستاران با باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض آنان مطابق آزمون آنالیز واریانس رابطه معنی دار آماری مشاهده شد (P<0.05). بنابراین، شناسایی باورهای نظارتی و سبک های حل تعارض در کارکنان پرستاری بسیار حایز اهمیت است. زیرا پرستاران می توانند از باورهای نظارتی خود در جهت حل تعارضات در بالین استفاده نمایند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ