سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دردانشش اختلاف و دوگانگی نباشد . [امام باقر علیه السلام ـ در بیان معنای راسخان در دانش ـ]
 
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:28 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مطالعات امکانسنجی و مکانیابی مناطق گردشگری روستایی شهرستان نقده، نمونه موردی تالاب سولدوز تحت فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعات امکانسنجی و مکانیابی مناطق گردشگری روستایی شهرستان نقده، نمونه موردی تالاب سولدوز تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعات امکانسنجی و مکانیابی مناطق گردشگری روستایی شهرستان نقده، نمونه موردی تالاب سولدوز تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعات امکانسنجی و مکانیابی مناطق گردشگری روستایی شهرستان نقده، نمونه موردی تالاب سولدوز تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین
تعداد صفحات: 17
چکیده:
وجود جاذبه های گردشگری یکی از مهمترین دلایل مسافرت مردم به یک مقصد خاص است. جاذبه های گردشگری به عنوان عامل کشش (Pullfactor) ، می توانند گردشگران را از نقاط و سرزمین های دوردست به سمت خود جذب کنند. هر چقدرجاذبه های گردشگری متنوع تر و منحصر به فردتر باشد، از قدرت کشش بالاتری برخوردار خواهند بود و در نتیجه حوزه نفوذ بسیار وسیع تری خواهند داشت. اهمیت جاذبه ها به حدی است که وجود امکانات اقامتی و پذیرایی و فروشگاههای سوغاتی وصنایع دستی، حداقل به وجود چند جاذبه اولیه وابسته است و جاذبه های اولیه ممکن است به صورت منفرد بوده و یا اینکه باجاذبه های کوچکتر و بزرگتر از خود ترکیب شده باشند. دراین مقاله ابتدا به معرفی جاذبه های مناطق نمونه گردشگری شهرستان پرداخته شده و سپس جاذبه های اطراف منطقه نمونه در صورت وجود معرفی می شود. جاذبه های موجود در منطقه نمونه بهصورت مجرد و انتزاعی مطرح نیستند بلکه جاذبه های مذکور می توانند با جاذبه های اطراف منطقه، با جاذبه های شهرستان وحتی استان در پیوندی نزدیک باشند. این تعامل می تواند در جذب و افزایش ضریب ماندگاری گردشگر نقش موثری ایفا کند. در این مقاله بعد از جمع اوری داده ها بصورت میدانی و از منابع و اسنادوگرفتن عکس از مناطق گردشگری شهرستان نقده،و با تحلیل SWOT از مناطق نمونه گردشگری ، به بررسی موضوع پرداخته شده.ودر پایان پیشنهادات کاربردی داده شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ