سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:32 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله چالش های ادراکی مدیران هتل ها جهت پذیرش و استقرار سیستم های مدیریت محیط زیست (مورد کاوی: هتل های شهر اهواز) تحت فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چالش های ادراکی مدیران هتل ها جهت پذیرش و استقرار سیستم های مدیریت محیط زیست (مورد کاوی: هتل های شهر اهواز) تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چالش های ادراکی مدیران هتل ها جهت پذیرش و استقرار سیستم های مدیریت محیط زیست (مورد کاوی: هتل های شهر اهواز) تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چالش های ادراکی مدیران هتل ها جهت پذیرش و استقرار سیستم های مدیریت محیط زیست (مورد کاوی: هتل های شهر اهواز) تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سومین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت محیط زیست
تعداد صفحات: 9
چکیده:
گردشگری صنعت مهمی است که می تواند از یک سو به شکوفایی اقتصادی بینجامد و از سوی دیگر به محیط زیست آسیب برساند. هتلداری به عنوان بخشی از صنعت گردشگری اثرات زیست محیطی چشمگیری دارد و استقرار سیستم های مدیریت محیط زیست ابزاری عملی برای تضمین کاهش اثرات زیست محیطی منفی است. در این تحقیق تلاش می شود چالش های ادراکی مدیران هتل ها جهت پذیرش و استقرار سیستم های مدیریت محیط زیست با هدف کمک به بهبود وضعیت زیست محیطی بخش هتلداری اهواز شناسایی شود. داده ها از طریق توزیع پرسشنامه بین مدیران هتل های شهر اهواز گردآوری و با استفاده از روش های آمار توصیفی تجزیه و تحلیل می شود. نتایج حاکی از آن است که انگیزه های اصلی استقرار سیستم های مدیریت محیط زیست به ترتیب عملکرد مالی و کاهش هزینه و نیز موانع اصلی بر سر راه استقرار این سیستم ها به ترتیب نبود دانش و هزینه بالای استقرار هستند. در نهایت می توان نتیجه گرفت که برای استقرار سیستم های مدیریت محیط زیست پشتیبانی همگانی از هتل ها ضروری است و به موازات آن، هتل ها نیز باید آثار زیست محیطی فعالیت ها، محصولات و خدمات خود را شناسایی و کنترل کنند و در جهت حفظ شرایط مثبت زیست محیطی اقدام کنند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ