سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استمرار غفلت، بینایی را کور می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:32 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی ساختاری و مورفولوژیکی نانوکامپوزیتهای آلیدر معدنی بر پایة هیدروکسی اتیل متاکریلات و سیلیکا 2(PHEMAدرSiO )تهیه شده به روش Solدرgel تحت فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ساختاری و مورفولوژیکی نانوکامپوزیتهای آلیدر معدنی بر پایة هیدروکسی اتیل متاکریلات و سیلیکا 2(PHEMAدرSiO )تهیه شده به روش Solدرgel تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ساختاری و مورفولوژیکی نانوکامپوزیتهای آلیدر معدنی بر پایة هیدروکسی اتیل متاکریلات و سیلیکا 2(PHEMAدرSiO )تهیه شده به روش Solدرgel تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ساختاری و مورفولوژیکی نانوکامپوزیتهای آلیدر معدنی بر پایة هیدروکسی اتیل متاکریلات و سیلیکا 2(PHEMAدرSiO )تهیه شده به روش Solدرgel تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: یازدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

تعداد صفحات: 10

چکیده:

در این تحقیق مواد هیبریدی آلی- معدنی با استفاده از کوپلیمریزاسیون 2- هیدروکسی اتیل متاکریلات (HEMA) و 3- متاکریلوکسی پروپیل تری متوکسی سیلان(MPTMS) و با استفاده از تکنیک Sol-gelتهیه گردیدند. فرآیند کوپلیمریزاسیون به روش رادیکالی و با استفاده از شروع کننده حرارتیAIBN و فرآیند سل- ژل طی دو مرحله هیدرولیز (Hydrolysis)و متراکم شدن (Condensation)انجام گردید. نمونهها به صورت فیلم نازک و مونولیت (قطعات استوانهای) آماده شدند و با استفاده از آزمایشهای طیف جذبی مادون قرمز،(FTIR) آنالیز حرارتی ،(TGA) سختی سنج ،Shore D میکروسکوپ روبشی الکترونی(SEM) و میکروسکوپ نیروی اتمی (AFM) مورد بررسی قرار گرفتند. طیف جذبی مادون قرمز تشکیل پیوندهای سیلیکا(Si-O-Si) و تصاویر میکروسکوپی حضور ذرات نانومتری سیلیکا را تایید میکنند. نمونههایهیبریدی تهیه شده کاملا شفاف و از مقاومت گرمایی بسیار بالاتری نسبت به نمونههای آلی برخوردار بودند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ