سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سنگ را بدانجا که از آن آمده باز باید گرداند ، که شر را جز با شر نتوان راند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:33 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله استفاده از فرایند انعقاد ، لخته سازی و شناور سازی الکتریکی در تصفیه آب و فاضلاب مطالعه موردی : امکان سنجی تصفیه فاضلاب کارخانه چوب و کاغذ مازندران تحت فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از فرایند انعقاد ، لخته سازی و شناور سازی الکتریکی در تصفیه آب و فاضلاب مطالعه موردی : امکان سنجی تصفیه فاضلاب کارخانه چوب و کاغذ مازندران تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از فرایند انعقاد ، لخته سازی و شناور سازی الکتریکی در تصفیه آب و فاضلاب مطالعه موردی : امکان سنجی تصفیه فاضلاب کارخانه چوب و کاغذ مازندران تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از فرایند انعقاد ، لخته سازی و شناور سازی الکتریکی در تصفیه آب و فاضلاب مطالعه موردی : امکان سنجی تصفیه فاضلاب کارخانه چوب و کاغذ مازندران تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: هشتمین همایش ملی بهداشت محیط

تعداد صفحات: 14

چکیده:

یکی از فرایند های موثری که در تصفیه فاضلابهای صنعتی بکارگرفته می شود انعقاد و لخته سازی الکتریکی می باشد . در این روش با استفاده از جریان الکتریکی و نصب الکترودهای شیمیایی از جنس آلومینیم ، آهن و ;. که بصورت از لحاظ الکتریکی خنثی شده و در نتیجه تولید ( فرمول در متن اصلی مقاله ) و;. فرایند لخته سازی و در ادامه شناور سازی الکتریکی ایجاد می گردد . این فرایند در صنایع مختلف از قبیل چوب و کاغذ ، صنایع فلزی ، خودروسازی ، صنایع شیمیایی ، داروسازی و ;. در مقیاس واقعی طراحی و اجرا گردیده و از لحاظ بازده تصفیه و حذف انواع آلاینده های زیست محیطی از بازده بسیار مطلوبی برخوردار بوده است . در این فرایند پارامترهای مختلفی موثر می باشد ه بسته به نوع فاضلابی مورد تصفیه باید مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد . از موارد مهم می توان به نوع الکترود ، جریان برق ورودی ، میزان آلودگی ، ماده مورد هدف برای حذف و پارامترهای راهبری مانند دما و ph اشاره نمود. در مطالعه ای که بصورت موردی در خصوص صنعت چوب و کاغذ مازندران انجام گرفت مشخص گردید که با استفاده از فرایندهای انعقاد و شناورسازی الکتریکی می توان تا یک سوم هزینه های راهبردی سیستم را کاهش داد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ