سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر خداوند از نافرمانى خود بیم نمى‏داد ، واجب بود بشکرانه نعمت‏هایش نافرمانى نشود . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:34 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله رابطه میان سطح سواد، رشد اجتماعی و کنش و حرکات غیر متعارف نابینایان و کم بینایان تحت فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه میان سطح سواد، رشد اجتماعی و کنش و حرکات غیر متعارف نابینایان و کم بینایان تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه میان سطح سواد، رشد اجتماعی و کنش و حرکات غیر متعارف نابینایان و کم بینایان تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه میان سطح سواد، رشد اجتماعی و کنش و حرکات غیر متعارف نابینایان و کم بینایان تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم رفتاری
تعداد صفحات: 17
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه میان سطح سواد، رشد اجتماعی و کنش و حرکات غیرمتعارف نابینایان و کم بینایان، طراحی شده است. اختلال بینایی یک واژه کلی و نشانگر ناتوانی در دیدن است. این ناتوانی گاه مادرزاد (عوامل ارثی و بیماری های دوران بارداری) و گاه اکتسابی (بیماری، ضربه و;) است. با توجه به اینکه یک سوم ارتباطات و آموخته های انسان از طریق حس بینایی صورت می گیرد، لذا می توان انسان را یک موجود بصری توصیف کرد، به همین دلیل نقص بینایی بیش از هر نقص دیگری ناتوانی به همراه دارد. مهمترین مسئله افراد دارای اختلال بینایی بحث سواد و رشد اجتماعی و کنش و حرکات نامتعارف آنهاست. به این منظور به بررسی متغیرهای (تحصیلات و رشد اجتماعی، مهارتهای اجتماعی و کنش و حرکات نامتعارف) پرداخته شد و تحقیقات انجام شده در زمینه تحقیق حاضر بررسی گردید و در پایان نتیجه گیری، با توجه به نتایج تحقیقات محققان داخل و خارج کشور در این تحقیق راهکارها و پیشنهادات لازم ارائه گردید.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ