سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ تبارک وتعالی ـ، پرهیزگارانِ پنهان (ناشناخته) هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:34 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثر نانو میله های اکسید روی بر خواص ممانعتی فیلمهای ترکیبی نشاسته ساگو/ژلاتین تحت فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر نانو میله های اکسید روی بر خواص ممانعتی فیلمهای ترکیبی نشاسته ساگو/ژلاتین تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر نانو میله های اکسید روی بر خواص ممانعتی فیلمهای ترکیبی نشاسته ساگو/ژلاتین تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر نانو میله های اکسید روی بر خواص ممانعتی فیلمهای ترکیبی نشاسته ساگو/ژلاتین تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سومین همایش ملی امنیت غذایی
تعداد صفحات: 9
چکیده:
در سال های اخیر زیست تخریب پذیری مواد پلاستیکی سنتزی حاصل از مشتقات نفتی بسیار کند بوده و تجزیه کامل آنها چندین سال به طول می انجامد و این امر باعث افزایش آلودگی های زیست محیطی می گردد . لذا طی سال های اخیر یافتن جایگزینی مناسب برای پلاستیک های سنتزی بطوریکه زیست تخریب پذیری بالایی داشته و آلودگی زیست محیطی کمتری بر جای بگذارد توجه محققین را به خود را جلب کرده است . هدف از این بررسی ، امکان تهیه فیلمهای زیست تخریب پذیر از ترکیب نانو میاه های روی و نشاسته ساگو/ژلاتین است که جهت استفاده در بسته بندی مواد غذایی به منظور افزایش خواص ممانعت کنندگی فیلم نشاسته ساگو/ژلاتین به کار می رود. در این پژوهش فیلم های ترکیبی نشاسته / ژلاتین(10%ژلاتین و 90% نشاسته ساگو) به همراه نانو میله های اکسید روی در غلظت های 0،1،2،3،و5% با استفاده از روش کاستینگ)Solvent Casting انجام شد . در این پژوهش میزان نفوذ |ذیری به بخارآب و اکسیژن ، با افزایش میزان نانو ذرات کاهش معنی داری (p< 0.05 ) را نشان داد. به طور کلی با توجه به بررسی های انجام شده نانومیله های اکسید روی توانایی بهبود خواص اساسی فیلمهای ترکیبی نشاسته – ژلاتین را دارا می باشند و می توانند باعث کاهش خواص ممانعت کنندگی (بخار آب و اکسیژن) این فیلمها می شود .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ