سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخاوت بى خواستن بخشیدن است ، و آنچه به خواهش بخشند یا از شرم است و یا از بیم سخن زشت شنیدن . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:35 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ترموبارومتری کالک سیلیکات ها در کمپلکس دگرگونی ماه نشان (شمال زنجان) بر اساس ماکلهای موجود در بلورهای کلسیت تحت فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ترموبارومتری کالک سیلیکات ها در کمپلکس دگرگونی ماه نشان (شمال زنجان) بر اساس ماکلهای موجود در بلورهای کلسیت تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ترموبارومتری کالک سیلیکات ها در کمپلکس دگرگونی ماه نشان (شمال زنجان) بر اساس ماکلهای موجود در بلورهای کلسیت تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ترموبارومتری کالک سیلیکات ها در کمپلکس دگرگونی ماه نشان (شمال زنجان) بر اساس ماکلهای موجود در بلورهای کلسیت تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: شانزدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران
تعداد صفحات: 9
چکیده:
کمپلکس دگرگونی ماه نشان در منطقه شمال زنجان بخشی از پهنه ساختاری سنندج سیرجان است. این مجموعه حاوی سنگ های دگرگونی، شامل انواع شیست، اسکارن، سنگ های کالک سیلیکاته و متاسنداستون است. این مجموعه تحت تاثیر عملکرد گسل هایی با روند شمال غرب جنوب شرقی در یک زون برشی قرار گرفته که دگرریختی حاصل از عملکرد آنها در سنگ های مختلف از جمله سنگ های مرمرهای ناخالص مشهود است. در این مقاله سعی شده با استفاده از شواهد موجود در بلورهای کلسیت شرایط ترمودینامیکی موثر در پهنه برشی ارزیابی شود. بلورهای کلسیت در دما و فشار متفاوت اشکال دوقلویی متفاوتی ایجاد می کند همچنین اندازه و تعداد ماکل ها در هر بلور معرف محدوده فشار و دمای زمان گسترش دگرگونی دینامیکی حاصل از عملکرد پهنه برشی است. اندازه گیری های انجام شده برروی دوقلوهای کلسیت در پهنه برشی کمپلکس دگرگونی ماه نشان فراوانی دوقلویی مربوط به گروه III و IV که در حداکثر دما و فشار پهنه برشی ایجاد می شود، مشاهده شده است. دگرگونی دینامیکی در زون برشی در محدوده دمائی 200 تا 250 درجه سانتی گراد و فشار 2 تا 2/2 پاسگال در حداکثر شرایط P-T قرار داشته است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ