سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند، کسی است که مردم از زبانش بترسند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 5:5 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تولید دانش از طریق بکارگیری سیستم فناوری اطلاعات و تأثیر آن بر اثر بخشی سازمان (مطالعه موردی: اداره کل فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی) تحت فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تولید دانش از طریق بکارگیری سیستم فناوری اطلاعات و تأثیر آن بر اثر بخشی سازمان (مطالعه موردی: اداره کل فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی) تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تولید دانش از طریق بکارگیری سیستم فناوری اطلاعات و تأثیر آن بر اثر بخشی سازمان (مطالعه موردی: اداره کل فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی) تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تولید دانش از طریق بکارگیری سیستم فناوری اطلاعات و تأثیر آن بر اثر بخشی سازمان (مطالعه موردی: اداره کل فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی) تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 11
نویسنده(ها):
سیدسلمان سیدین – دکتری DBA، مدرس دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)
الهه هاشم زهی – کارشناس ارشد مدیریت دولتی دانشگاه آزاد مشهد

چکیده:
در جامعه اطلاعاتی امروز دسترسی به دانش در موفقیت بسیاری از سازمان ها یک امر حیاتی محسوب می شود. توسعه فناوری اطلاعاتی، سهم به کارگیری دانش و اطلاعات در سطح جهانی را به میزان زیادی افزایش داده است. در حال حاضر دانش به عنوان یک سرمایه فکری، یکی از دارایی های با ارزش سازمان می باشد که به کمک فناوری اطلاعات می تواند نقش مهمی در موفقیت سازمان بازی کند. امروزه در هر سازمانی مسائل فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در دستور کار هیئت مدیره سازمان قرار دارد. در این تحقیق، تولید دانش بااستفاده از سیستم فناوری اطلاعات و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی از منظر مدیران ارشد سازمانی مطالعه شده است. ویژگی هایی نظیر سرعت و دقت در انجام کار و زمان دستیابی، ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات در اداره کل فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت. طبق یافته های پژوهش، چهار عامل سرعت و دقت در انجام کار و زمان دستیابی و بازیابی اطلاعات در سیستم فناوری اطلاعات، بر اثر بخشی سازمان تأثیر مستقیم و مثبت دارند و ذخیره سازی بیشتر اطلاعات در این سیستم در اثربخشی سازمانی تأثیر مستقیم و معنی داری ندارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ