روا نشدن حاجت ، آسانتر ، تا آن را از نا اهل خواستن . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 5:6 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی رابطه بین شادکامی و حمایت اجتماعی و حمایت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم دبیرستان در رشته ریاضیدر فیزیک شهرستان اهواز تحت فایل ورد (word) دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین شادکامی و حمایت اجتماعی و حمایت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم دبیرستان در رشته ریاضیدر فیزیک شهرستان اهواز تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین شادکامی و حمایت اجتماعی و حمایت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم دبیرستان در رشته ریاضیدر فیزیک شهرستان اهواز تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین شادکامی و حمایت اجتماعی و حمایت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم دبیرستان در رشته ریاضیدر فیزیک شهرستان اهواز تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات: 5
نویسنده(ها):
آرش کریمی – کارشناس ارشد روانشناسی، دبیر آموزش و پرورش
کاظم آریایی مقدم – کارشناس ارشد روانشناسی، مدیرآموزش و پرورش
بنفشه گلابی بهبهانی – کارشناس ارشد فیزیک، دبیر آموزش و پرورش

چکیده:
هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه شادکامی و حمایت اجتماعی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم ریاضی شهرستان اهواز در سال تحصیلی 81-80 بوده است. در این تحقیق شادکامی و حمایت اجتماعی به عنوان متغیر پیش بین و عملکرد تحصیلی به عنوان متغیر ملاک در نظر گرفته شده است. نمونه تحقیق مشتمل بر سیصد دانش آموز از جامعه دانش آموزان شهرستان اهواز بوده است که به روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامه شادکامی آکسفورد جهت سنجش شادکامی و از مقیاس حمایت اجتماعی فیلیپس برای سنجش حمایت اجتماعی و از معدل نمرات سالانه جهت سنجش عملکرد تحصیلی دانش آموزان استفاده شد. نتایج پژوهش نشان دهنده این بود که شادکامی با حمایت اجتماعی رابطه ای مثبت و معناداری داشته ولی هیچکدام از دو متغیر یاد شده با عملکرد تحصیلی رابطه معناداری نداشته است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ