سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیارند کسانی که دانش دارند و از آن پیروی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 5:8 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل اقتصاد سنجی تابع تقاضای پول در ایران تحت فایل ورد (word) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل اقتصاد سنجی تابع تقاضای پول در ایران تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اقتصاد سنجی تابع تقاضای پول در ایران تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل اقتصاد سنجی تابع تقاضای پول در ایران تحت فایل ورد (word) :

مقاله تحلیل اقتصاد سنجی تابع تقاضای پول در ایران تحت فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در نیمه دوم 1389 در پژوهشنامه اقتصاد کلان (پژوهشنامه علوم اقتصادی) از صفحه 99 تا 122 منتشر شده است.
نام: تحلیل اقتصاد سنجی تابع تقاضای پول در ایران
این مقاله دارای 24 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تابع تقاضای پول
مقاله مدل تصحیح خطا
مقاله هم انباشتگی
مقاله ثبات
مقاله جانشینی پول

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: سامتی مرتضی
جناب آقای / سرکار خانم: یزدانی مهدی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اصلی این مقاله تخمین تابع تقاضای پول در ایران طی سال های 1338 – 1386 با استفاده از روش تصحیح خطا و هم انباشتگی است. تحلیل ها نشان می دهد که حجم پول(M1)، تولید ناخالص داخلی، نرخ ارز در بازار موازی، قیمت ها و نرخ سود وام های بلندمدت پرداختی به بخش خصوصی هم انباشته هستند. بنابراین تقاضای بلندمدت برای حجم تعادلی پول با به کارگیری روش هم انباشتگی حداکثر نمایی یوهانسون – جوسیلیوس تصریح و تخمین زده شده است. شواهد حاکی از وجود دو بردار هم انباشتگی بین متغیرهای مورد نظر است. ضریب جمله تصحیح خطا (0053) نشان می دهد که علی رغم وجود تعادل بلندمدت در بازار پول، حرکت به سمت تعادل در این بازار به کندی صورت می گیرد. نتایج آزمون هایCUSUM, CUSUMSQ نشان می دهد که تابع تقاضای پول در طی این دوره با ثبات بوده است. علاوه بر این وجود جانشینی پول در ایران نیز تایید می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ