سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]
 
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:27 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پارامترهای موثر در ممیزی انرژی سیستم های سرمایش ساختمان ها تحت فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پارامترهای موثر در ممیزی انرژی سیستم های سرمایش ساختمان ها تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پارامترهای موثر در ممیزی انرژی سیستم های سرمایش ساختمان ها تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پارامترهای موثر در ممیزی انرژی سیستم های سرمایش ساختمان ها تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1380

محل انتشار: اولین همایش بین المللی بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمان

تعداد صفحات: 13

چکیده:

در این مقاله نقش اساسی چیلرها در سرمایش ساختمانهای جدید و ممیزی مصرف انرژی این دستگاهها بررسی گشته اند. براساس یک متدولوژی مشخص و مدون و با استفاده از استانداردهای صنعتی بین المللی، شاخص های مصرف انرژی در چیلرهای جذبی شناسایی گردیده اند که بر اساس این شاخص ها ، نقش و اهمیت قسمتهای مختلف چیلرهای جذبی در افزایش بازده و کاهش مصرف انرژی این دستگاه مشخص شده اند. با روش مهندسی معکوس و استفاده از روابط مهندسی مربوطه، پارامترهای موثر قسمتهای مختلف چیلر جذبی در مصرف انرژی مشخص و روش تعیین مقدار آنها در جداول کاری تهیه و تدوین گشته اند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:27 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تشخیص سرطان سینه با استفاده از شبکه عصبی جمعی تحت فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تشخیص سرطان سینه با استفاده از شبکه عصبی جمعی تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تشخیص سرطان سینه با استفاده از شبکه عصبی جمعی تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تشخیص سرطان سینه با استفاده از شبکه عصبی جمعی تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش منطقه ای بهینه سازی و روشهای محاسبه نرم در مهندسی برق و کامپیوتر
تعداد صفحات: 7
چکیده:
در این مقاله برای پیشبینی بیماری سرطان سینه مدلی با استفاده از تکنیک دادهکاوی شبکه های عصبی جمعی ارائه شده است. مجموعه داده مورد استفاده دارای 699 رکورد مربوط به بانک اطلاعاتی بیماران سرطان سینه موجود در انبارداده ی یادگیری ماشین دانشگاه ایروین،کالیفرنیا آمریکا است و شامل ریسک فاکتورهای ضخامت انبوه، یکنواختی اندازه سلول، یکنواختی شکل سلول، چسبندگی لبه ها، حجم سلول بافت اپیتلیال، هسته های عریان، کروماتین بلاند، هسته عادی و تقسیم هسته سلول به دوقسمت می باشد. مدلهای تولید شده در این تحقیق با استفاده از آنالیز منحنی Roc مقایسه و با نرم افزار RapidMiner نسخه 55 بهترین مدل با سطح زیر منحنی 0/961 انتخاب گردید. مدل نهایی 96/67%حساسیت 97/10% ویژگی 95/69% است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:27 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اولویت بندی روشهای کنترل صدا در شرکت شیشه همدان با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) تحت فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی روشهای کنترل صدا در شرکت شیشه همدان با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی روشهای کنترل صدا در شرکت شیشه همدان با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی روشهای کنترل صدا در شرکت شیشه همدان با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: چهارمین همایش تخصصی مهندسی محیط زیست

تعداد صفحات: 13

چکیده:

آلودگی صدا یکی از مهم ترین عوامل زیان آور و نیز فراگیر ترین عامل فیزیکی تهدید کننده سلامت شاغلین در محیط کار محسوب می شود. صنعت شیشه همدان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مواجهه با صدای بیش از حد مجاز بعنوان یکی از مهمترین عوامل زیان آور محیط کار مطرح می باشد. از این رو بحث کنترل آلودگی صدا و اتخاذ یک روش مناسب جهت رسیدن به ترازهای مورد نیاز و منطبق با استاندارد یک موضوع اصلی در صنعت مورد نظر محسوب می شود

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:27 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اصلاح الگوی انتقال و مدیریت آب با نگاهی به استفاده از هیدروفلوم ها در منطقه سیستان تحت فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اصلاح الگوی انتقال و مدیریت آب با نگاهی به استفاده از هیدروفلوم ها در منطقه سیستان تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصلاح الگوی انتقال و مدیریت آب با نگاهی به استفاده از هیدروفلوم ها در منطقه سیستان تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اصلاح الگوی انتقال و مدیریت آب با نگاهی به استفاده از هیدروفلوم ها در منطقه سیستان تحت فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین همایش ملی اصلاح الگوی مصرف با محوریت منابع طبیعی، کشاورزی و دامپزشکی

تعداد صفحات: 6

چکیده:

استان سیستان و بلوچستان از جمله کم آب ترین استان های کشور بوده و تبخیری بالغ بر 4 متر در سال دارد استفاده از روشهای سنتی انتقال و توزیع منابع ابی از زمانهای بسیار دور دراین منطقه رواج داشته است. یکی از روشهای جایگزین برای روشهای سنتی استفاده از آبیاری سنتی غرقابی با اندک اصلاحات می باشد. این روش آبیاری به هیدروفلوم (Hydroflume) مشهور است. دراین روش با کاهش تبخیر، رواناب سطحی و آبشویی می توان در حدود 25-30 درصد در مصرف آب و انرژی صرفه جویی نمود. در این مقاله سعی می شود مختصری در مورد این روش توضیح داده شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
شنبه 95 آبان 29 , ساعت 11:27 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

طرح توجیهی ایجاد و راه اندازی یک باشگاه پرورش اندام تحت فایل ورد (word) دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح توجیهی ایجاد و راه اندازی یک باشگاه پرورش اندام تحت فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

فصل اول: شناخت اولیه و کلی کسب و کار
در مراحل مختلف ایجاد و راه اندازی یک باشگاه پرورش اندام ساز و کار پیچیده ای بکار نرفته که شناخت ان مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی باشد. نحوه فعالیت و چرخه ی ایجاد درامد در این گونه باشگاهها تا حد زیادی به سالن های ورزشی دیگر شباهت دارد و تفاوت انها در نیاز به تجهیزات بیشتر می باشد. شاید در یک باشگاهی که هنرهای رزمی تعلیم داده میشود تنها داشتن تجهیزاتی مانند یک کیسه ی مشت زنی و چند عدد میت کافی باشد ولی در یک سالن بدن سازی حد اقل 20 نوع دستگاه مختلف مورد نیاز است که در فصل چهارم به ان اشاره خواهیم . نحوه تعلیم به افراد در سالن های بدن سازی نیز نسبت به ورزش های دیگر متفاوت است. در اینگونه باشگاهها یک مربی که تخصص و تجربه ی بالایی باشد می بایست برای تنظیم برنامه ی تمرینی به هنر جویان در استخدام مجموعه باشدو تنها دو جلسه حضور مربی در باشگاه در طی هفته کافی میباشد.
مربی دیگری که تخصص و تجربه ی پایین تری داشته باشد برای تعلیم نحوه ی انجام تمرینات به هنرجویان طبق برنامه اختصاصی هر فرد باید به طور دایم در باشگاه حضور داشته باشد.
مدیران باشگاهها برای جذب بیشتر افراد نیمه اول روز را به تمرین خانمها اختصاص داده و ساعات کار باشگاه را به دو قسمت صبح (خانمها) و بعد ظهر (اقایان ) تقسیم میکنند.به همین دلیل میبایست یک مربی خانم که در رشته ی ایروبیک دارای تخصص میباشد در باشگاه حضور داشته باشد.
برای نظافت سالن نیز با یک شرکت خدماتی قرار داد میبندیم که در طول هفته دو جلسه شخصی را که دارای فیزیک مناسبی باشد برای نظافت در اختیار باشگاه قرار دهند.
مدیریت مجموعه نیز باید به طور تمام وقت در مجموعه حضور داشته و علاوه بر نظارت بر فعالیت ها و عملکرد افراد از متقاضیان ثبت نام بعد از تشریح قوانین و مقررات مجموعه ثبت نام به عمل آورد.


فصل دوم :مطالعه بازار کسب و کار (تقاضا )
منطقه تاسیس باشگاه در یک محله ی نسبتا پر جمعیت و دارای جمعیت جوان واقع شده.
در این منطقه 7 باشگاه پرورش اندام قرار دارد که بر حسب تجهیزات بیشتر و با استاندارد بالاتر توانسته اند ورزشکاران بیشتری جذب کنند. نگاهی کلی به باشگاهها “ تعداد هنر جویان و درامد متوسط انها خواهیم داشت .
1-باشگاه پرورش اندام ایران:این باشگاه ار لحاظ تجهیزات یکی از بهترین
باشگاههای سطح شهر و حتی در سطح بهترین باشگاههای کشور است .این باشگاه مجهز به استخرو سونا و جکوزی وسالن پرورش اندام کاملا مجهزو سالن بازی های کامپیوتری و رستوران و پارکینگ اختصاصی می باشد. وجود سونا در یک مجموعه باعث جذب بیشتر افرادی می شود که دارای اضافه وزن می باشند و به خصوص خانم ها که خواهان کاهش وزن خود هستند .سالن پرورش اندام این مجموعه مجهز به دستگاه های دیجیتالی مدرن می باشد که کمترباشگاهی در سطح کشور اینگونه تجهیزات مدرنی را در اختیار دارد.
همین باعث می شود که افراد زیادی و خصوصا ورزشکاران با تجربه به این
باشگاه جذب شوند. وجود سالن بازی های کامپیوتری از این لحاظ دارای اهمییت است که در فصول سرد سال ورزشکاران بعد از تمرین بدنشان درجه ی حرارت بالایی دارد و باید پس از تمرین و پیش از ترک باشگاه حداقل نیم ساعت را در داخل محوطه ی باشگاه بگذرانند تا دمای بدن به حالت عادی برگردد.وجود رستوران باعث میشود که ورزشگاران با توجه به این که قبل و بعد از تمرین به غذاها و نوشیدنی های انرژی زا نیاز دارند” بتوانند با صرف کمترین زمان به این نوع غذاها و نوشیدنی ها دسترسی پیدا کنند.شهریه ی اخذ شده از افراد در این مجموعه متناسب با تجهیزات ان بالا بوده و حدود 250000 ریال در ماه میباشد.
دومین باشگاهی که مورد بررسی قرار گرفت باشگاه اندام پوریای ولی میباشد که دارای وسایل کاملا استاندارد و همچنین سونای خشک میباشد.فضای سالن این باشگاه نسبتا کوچک میباشد پس نمیتواند افراد زیادی را جذب کند ولی به دلیل مناسب بودن تجهیزات افراد زیادی در این باشگاه عضویت دارند.شهریه ی این باشگاه در صورت استفاده از سونا ماهانه 100000 ریال و در غیر این صورت 50000ریال می باشد.
باشگاه دیگری که مورد بررسی قرار گرفت سالن پرورش اندام فاتح می باشد.
این باشگاه تجهیزاتی مانند سونا واستخرو.....را ندارد ولی شاخصه های دیگری داردکه باعث جذب ورزشکارا ن زیادی در مدت کوتاهی که از افتتاح باشگاه گذشته است شده.وسایل و تجهیزات بدن سازی این باشگاه کاملا استانداردو به تعداد زیاد می باشد و این باعث می شود که در ساعات پر ازدهام کار باشگاه که در بین ساعات 5 بعد از ظهر الی 9 شب می باشد ورزشکاران با کمبود وسایل مواجه نشوند و نیازی نباشد برای انجام یک حرکت مدت زیادی منتظر بمانند.
سالن بسیار بزرگ شاخصه ی دیگر این مجموعه بوده که باعث می شود حتی در اوج شلوغی ورزشکاران فضای مناسب برای گرم کردن و حرکات کششی قبل از تمرین را داشته باشند. شاخصه ی بسیار مهم این باشگاه استفاده از مربیان سرشناس در سطح کشور می باشد دو مربی این باشگاه آقایان علی داداشی و روح الله داداشی که هر دو در مسابقات قوی ترین مردان ایران کسب مدال نموده اند و این قضیه برای کسب اعتبار بسیار مهم است.شهریه ای که این باشگاه از افراد اخذ می نماید ماهانه 70000ریال می باشد .باشگاههای دیگری که در این منطقه واقع شده اند به نامهای کورش-هیگر-سلطان و موفق می باشد که تجهیزات این باشگاه حدودا در یک سطح و نسبتا استاندارد هستند. البته باشگاه سلطان نیز مانند باشگاه فاتح که قبلا به ان اشاره کردیم از یک مربی نسبتا سر شناس و حرفه ای استفاده می کند .
از قرار گرفتن این تعداد باشگاه در این منطقه و انجام تحقیقات دیگر این نتیجه حاصل شد که این منطقه منطقه ای بسیار مناسب برای ایجاد یک سالن بدن سازی می باشد البته در صورتی که تجهیزات این باشگاه مناسب و مربیان در سطح حرفه ای باشند .وجود سونا در این مجموعه نیز باعث جذب بیشتر افرادی می شود که اضافه وزن دارند و همچنین خانم ها که خواهان رسیدن به تناسب اندام هستند . به دلیل متقاضیان زیاد این رشته ی ورزشی در این منطقه کسرت باشگاه ها نمی تواند مانع جذب افراد زیاد شود و تنها چیزی که این امر را محقق می سازد نحوه ی خدمات دهی به هنر جویان و سرشناس بودن مربیان و استاندارد بودن سالن و تجهیزات ورزشی می باشد.

فصل سوم:

ملاحظات قانونی و حقوقی و اجتماعی و سیاسی
حاکم بر کسب و کار

قوانین حاکم در یک سالن پرورش اندام به چند دسته تقسیم می شوند :
1-قوانین پوشش افراد :شاید افراد در یک سالن بدن سازی دارای لباس متحدالشکل نباشندولی لباس همه افراد باید مناسب این نوع تمرین یعنی لباسی راحت و مخصوص تحرک بالا باشد . البته شایان ذکر است که در صورتی که فردی در سالن با پوششی غیر از لباس ورزشی تمرین کند مدیریت باشگاه با برخورد قانونی بازرسان سازمان تربیت بدنی مواجه خواهد شد .
2-قوانین زمان تمرین:هر ورزشکاردر هفته یک یا دو روز را بایدبه استراحت اختصاص دهد ومنظور از زمان تمرین تعیین روزهای انجام تمرین است ولی ساعات انجام تمرین می تواند متغیر باشد و ورزشکار می توانند هر ساعتی که جزءساعات کاری باشگاه باشد را برای تمرین انتخاب کند.
3-قوانین زمان تمرین :در هنگام تمرین باید به ورزشکاران دیگر احترام گذاشته و در انجام حرکت های تمرین به هیچ وجه نباید مزاحم دیگران شد چون این کار حتی اگر با هدف شوخی نیز انجام شود می تواند عواقب خطرناکی را به همراه داشته باشد
ملاحظات اجتماعی:ورزش کردن در بین جوانان و همچنین خانواده های آنها امری ارزشمند تلقی می شود و همواره یکدیگر را به انجام ورزش سفارش می کنند.همچنین پزشکان برای کسب سلامتی و افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر بیماری ها به مردم ورزش کردن را توصیه میکنند.
اگر از دیدگاه دین و اعتقادی نیز بنگریم خواهیم دید که ورزش کردن از طرف بزرگان دین نیز توصیه شده واز خانواده ها خواسته شده که شرایط ورزش کردن را برای فرزندان خود فراهم کنند.می بینیم که ورزش در بعد کلی به همه افرادو در هر سنی توصیه شده ولی جوانان که بیشترین قشر ورزشکار را تشکیل می دهند اغلب به ورزش هایی علاقه دارند که با انجام تمرینات ان رشته به تناسب اندام و فرم مناسب بدن برسند.
ورزش بدن سازی هرچند قدمت چندانی ندارد ولی با نگاهی به ورزش های قدیمی ایران همچون کشتی یا ورزش باستانی (زورخانه ای)نتیجه می گیریم ایرانیان از قدیم الایام بدین گونه ورزش ها علاقه داشته اند.این ورزش پس از ورود به ایران توانست در مدت کوتاهی در بین مردم جایگاه ویژه ای پیدا کند و افراد زیادی را به خود جذب کند.

ملاحظات سیاسی:سیاست کلی دولت در ترویج ورزش در بین مردم می باشد . ورزش بدن سازی از این لحاظ که در هر سنی و با هر موقعیتی قابل انجام می باشد می تواند در راستای تبعیت از این سیاست دولت افراد زیادی را به خود جذب کند.

فصل چهارم:
هزینه های سرمایه گذاری

هزینه های جاری یا بهره برداری-درامد های مالیاتی
هزینه های سرمایه گذاری:
سرمایه ی اولیه برای راه اندازی یک باشگاه پرورش اندام مهمترین قسمت ایجاد این کسب و کار می باشد.زیرا پس از راه اندازی و افتتاح باشگاه هزینه های جاری چندانی برای ادامه ی فعالیت پرداخت نمی شود.
سرمایه گذاری اولیه به دو قسمت اصلی تقسیم می شود:
1-هزینه های مربوط به تهیه ی مکان (سالن ) باشگاه :این امر خود به دو صورت امکان پذیر می باشد در حالت اول می توانیم سالن مورد نیاز را خریداری نموده و به مرور زمان این هزینه را از محل درامد باشگاه مستهلک نماییم.البته لازم به ذکر است که این کار تنها با داشتن سرمایه ی بالا و همچنین برنامه ریزی بلند مدت برای ادامه ی فعالیت کسب و کار منطقی و قابل انجام می باشد .
در حالت دوم می توانیم مکان باشگاه را اجاره نماییم که این کار بنا به چند دلیل که ذیلا به آن اشاره می کنیم منطقی تر به نظر می رسد :
الف)تمام اطلاعات مربوط به سود ده بودن کسب و کار تنها از طریق تخفیفات و مشاهده ی فعالیت باشگاه های دیگر به دست آمده در نتیجه ما می توانیم با اجاره ی مکان باشگاه و فعالیت در بازار این کسب و کار به طور موقتی از میزان بازدهی و همچنین مشکلات و مخاطرات انجام این کسب و کار مطلع شویم و پس از اتمام مدت قرارداد اجاره وی همچنین کسب تجربه در این کار می توانیم نسبت به خرید یک سالن اقدام نماییم .
ب)هر چند که ما با انجام تحقیقات کامل و اطلاعات بالا وارد این کسب و کار شویم ولی ممکن است با فعالیت در این کار و حضور در بازار تقاضا متوجه شویم که منطقه ی قرار گیری باشگاه ظرفیتی در ان حد ندارد که بتواند سود مورد انتظار ما را بر اورد کند و یا اینکه در اثر مهاجرت این منطقه ظرفیت های قبلی خود را از دست بدهد.ممکن است در حین حضوردر بازار این کسب و کار با منطقه ی دیگری آشنا شویم.علاوه بر اینکه تقاضای بیشتری برای خدمات ارائه شده از طرف ما داشته باشد در نتیجه ما به دلیل رسیدن به سود بیشتر تصمیم به تغییر مکان باشگاه بگیریم.
با این مفروضات در وضعیتی که مکان باشگاه را اجاره کرده باشیم راحت تر می توانیم آن را تغییر دهیم در مقایسه با این وضعیت که ملک را خریداری کرده باشیم .
ج)در صورتی که مکان باشگاه را خریداری نماییم ممکن است برای خرید تجهیزات باشگاه با کمبود سرمایه مواجه شویم و مجبور باشیم در هنگام خرید تجهیزاتی را خریداری تماییم که قیمت پایین تری داشته باشد و مطمئنا کیفیت این تجهیزات نیز به تبع قیمت آنها پایین خواهد بود .این قضئیه در میزان جذب افراد در اینده تا ثیر گذار خواهد بود ولی اجاره ای بودن محل تاثیری به این امر ندارد .قیمت خرید یک سالن در منطقه ای که برای باشگاه در نظر گرفته ایم با متراژبین200تا 250متر حدود 700000000ریال می باشد ملی بنا به دلایل فوق تصمیم بر آن شده است که اجاره ای بودن مکان باشگاه مبنای بر آورد هزینه های سرمایه ای قرار گیرد .برای اجاره ی سالنی با متراژ200تا 250متر نیاز به 50000000ریال پول پیش و حدود 2000000ریال اجاره ماهانه می باشد.

2)خرید تجهیزات

در این کسب و کار هما نند کارهای دیگر خرید تجهیزات نیاز به تخصص و تجربه می باشد زیرا در هنگام خرید وسایل بتوانیم با تست کردن آنها از استاندارد بئدن وسایل و همچنین نداشتن نقص اطمینان حاصل کنیم .برای خرید تجهیزات ترجیح داده شده که از شرکت های مختلف خرید انجام شود چون بتوانیم استاندارد هر دستگاه را بدون توجه به اعتبار نام کارخانه ی تولید کننده ی آن بسنجیم.
تجهیزات خریداری شده به ترتیب زیر می باشد که علاوه بر قیمت آنها درباره ی نحوه ی کار با آن وسیله توضیح مختصری می دهیم .
قیمت /تومان
1-دستگاه جلو پا ماشین قیمت 500000
برای انجام این حرکت باید بر روی دستگاه جلو پا نشسته و پاها را روی دستگاه طوری قرار دهیم که مچ پاها در محل خود کاملا قلاب شده و از پایین به بالا حرکت را انجام دهیم در این حالت بدن باید کاملا کشیده باشد و دستهای فرد برای حفظ تعادل یک طرف دستگاه را کاملا گرفته باشد.


2- دستگاه پشت پا سیم کش قیمت 480000
برای انجام این حرکت باید با شکم بر روی دستگاه خوابیده و پایین پاها را
(پشت مچ پا )به جای مورد نظر قلاب کنیم و از پایین به سمت بالا بکشیم .

3-دستگاه هاگ پا
قیمت 550000
به صورت مایل بر روی دستگاه قرار می گیریم و شانه ها را زیر دسته های مورد نظر که بر روی دستگاه تعبیه شده قرار می دهیم و به اندازه 90درجه پاها را از قسمت زانو خم کرده و دوباره به حالت اول بر می گردیم.

4- دستگاه پرس پا
قیمت 550000
بر روی تختهء جلوی دستگاه به پشت خوابیده و با هستفاده از پا و عضلات جلو پا وزنه ها را به سمت بالا حرکت میدهیم.

5- دستگاه ساق پا
قیمت 220000
در این حرکت شانه ها باید در جای مورد نظر قرار بگیرد و با فشار پنجه به سمت بالا و پایین انجام شود.

6- مقر اسکات
قیمت 140000
میله ی اسکات را بر روی شانه ها قرار داده و همانند حرکت هاگ پاها پا به اندازه ی 90درجه نشسته و به حالت اول بر می گردیم .

7- هالتر اسکات قیمت 70000

8-دستگاه کشش زیر بغل قیمت 500000
برای انجام این حرکت بر روی دستگاه نشسته و دستها را بر میله ی سیم کش قلاب کرده و از بالا به پایین حرکت را انجام می دهیم باید توجه داشت که در انجام این حرکت بدن نباید به سمت عقب کشیده شود.

9- دستگاه زیر بغل قایقی قیمت 520000
این دستگاه نیز به خاطر اینکه همانند حرکت قایقرانان است به این دستگاه معروف شده است و به حالت نشسته روی دستگاه قرار می گیریم و میله ی دستگاه را از سمت خودمان می کشیم و همانند(تی) بار باید دست ها به زیرشکم برسد .
10- دستگاه تی بار وزنه آزاد
قیمت 130000
این دستگاه به خاطر اینکه شبیه به Tمی باشد به این اسم معروف شده است که برای انجام ان باید به حالت خم روی دستگاه قرار یگیریم و دست ها را به جای مورد نظر قلاب کنیم و حرکت را از پایین به بالا انجام دهیم باید در نظر داشت که در هنگام کشیدن به سمت بالا دستها باید به زیر شکم برسد.


11- پارالل
قیمت 420000

برای انجام حرکت پارالل باید دست ها را به میله هایی که در دو طرف دستگاه قرار دارد قلاب کرده و با فشار دست ها بدن را از پایین به سمت بالا جابه جا کنیم.

12- شنا سوئدی
قیمت 90000
حرکت شنای معمولی میبا شد ولی با استفاده از دستگاه.

13- دستگاه اچ دستگاه
قیمت 300000

14- مسگری نشسته و ایستاده
قیمت 69000

15- دستگاه فیلد کمر قیمت 130000

16-سیم کش
قیمت 500000
نحوه انجام تمرین با دستگاه سیم کش(جلو بازو-پشت بازو):
برای حرکت جلو بازو باید به طور ایستاده رو به روی دستگاه مورد نظر قرار بگیریم و با دو دست میله ی جلو بازو را گرفته و از پایین به سمت بالا بکشیم باید توجه داشته باشیم که در این حالت بدن کاملا باید صاف باشد و هنگام کشیدن میله ی سیم کش به سمت بالا تا نزدیکی صورت کشیده شود.
برای حرکت پشت بازو مانند حرکت جلو بازو باید به طور کاملا صاف مقابل دستگاه قرار بگیریم اما برعکس حالت جلو بازو باید میله ی سیم کش را از بالا به پایین بکشیم.

17- جلو باز و لاری ایستاده قیمت 130000
این میز یرای انجام حرکت جلو بازو ساخته شده است و برای انجام ان باید بر روی میز نشسته و پشت دستها را از قسمت بازوها بر روی قسمت شیبدار میز قرار داده و میله ی آن را که یک میله ی انحنا دار است گرفته با خم کردن دست ها از پایین به بالا حرکت را انجام می دهیم .

18- هالتر کج جلو بازو قیمت 37000
حرکت جلو بازو میباشد با استفاده از دستگاه اختصاصی.

19- میز پرس تخت قیمت 150000
به پشت بر روی تخته دراز می کشیم و میله ی پرس را گرفته حرکت را با خم کردن دست ها از قسمت آرنج از بالا به پایین انجام می دهیم که اگر این حرکت را بر روی میز شیب دار به سمت بالا انجام دهیم پرس بالا سینه محسوب می شود.

20- میز پرس بالا سینه
قیمت 150000
همان حرکت پرس سینه ولی بر روی میزی با شیب به سمت بالا.

21- میز پرس زیر سینه قیمت 150000

همان حرکت پرس سینه ولی بر روی میزی با شیب به سمت پایین.

22- تخته سر شانه قیمت 80000

23- اسمیت با میز قیمت 620000

24- کوه پیما (غیر دیجیتالی )
قیمت 200000

25- دوچرخه معمولی قیمت 250000
برای انجام این حرکت بر روی دوچرخه نشسته و همانند سواران رکاب می زنیم اما برای اینکه این حرکت تاثیر بیشتری داشته باشد باید کاملا روی ان تمرکز کرده و عضلات درگیر شونده را کنترل کرد

26- دستگاه ترد میل (دو در جا ) قیمت 1500000
روی دستگاه ایستاده و همانند دونده ها حالت دویدن به خود می گیریم و مانند حرکت دوچرخه ی ثابت تمرکز لازم را در حین حرکت داشته باشیم.
27- جای هالتر قیمت 22000

28- هالتر حرفه ای جلو بازو –پشت بازو قیمت 26000

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ