سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون تنگدست شدید به صدقه دادن با خدا سودا کنید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 شهریور 31 , ساعت 3:13 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری فایل ورد (word) :

بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه کرد. کار تهیه یک برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه کرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.
ایران دهمین کشور از نظر جاذبه‌های تاریخی،مذهبی وطبیعی برای جذب گردشگری شناخته شده است.در صورتی که توریسم ایران در جهان جایگاه پایینی دارد به گونه ای که در سال های پایانی قرن بیستم کمتر از نیم درصد از سهم بازار گردشگری را به خود اختصاص داده یعنی از هر 1000 گردشگر فقط 2 نفر ایران را انتخاب می کنند. و این نشان می دهد که ایران هنوز در مرحله‌ی اکتشاف قرار دارد و برای بسیاری از گردشگران ناشناس است. تعداد گردشگران خارجی در ایران محدودند ، غالباً انفرادی و مراوده‌ی مردم محلی با گردشگران در سطح مطلوبی است. این مطلب به وضوح روشن می کند که جهانیان هنوز ایران را نمی شناسند. در سال‌های اخیر شرکت در نمایشگاه های بین المللی و شبکه‌ تلویزیونی که جذابیت های گردشگری را برای خارجیان نمایش می دهد توانسته در شناساندن جاذبه های کشورمان تا حدی موثر باشد؛ اما متأسفانه در امر بازاریابی نه تنها سرمایه گذاری کافی انجام نگرفته بلکه سیاست های روشنی نیز تدوین نگردیده است؛ همچنین فعالیت های انجام شده غیر علمی و پراکنده بوده اند. در این صنعت کالاها و خدمات متفاوتی از طریق عرضه کننده گان مختلف هر روز وارد بازار می‌شوند و همه در پی رقابت با یکدیگر هستند. در این میان جلب نظر گردشگر به خرید یکی از این خدمات و مهمتر از آن ایجاد رضایت مندی در او بسیار دشوار است. تقاضا یک گردشگر علاوه بر سلایق شخصی به مد ، پیشنهاد اطرافیان همچنین فصل سفر ، بستگی دارد. مقصود از بازاریابی ، فعالیت های است که برای گرد هم آوردن خریدار و فروشنده انجام می شود.«باتلر» فرضیه ی چرخه ی عمر مقصد گردشگری را مطرح کرد.(1980 )او گفت که خدمات گردشگری هم مانند سایر خدمات وکالاها چرخه ی عمر دارد وبازاریاب باید آن مرحله ومرحله‌ی بعد را شناسایی وبرنامه ریزی های لازم را انجام دهد.چرخه ی عمر گردشگری به این تریب است :
1- اکتشاف exploration) :(تعداد گردشگران محدود ،به صورت انفرادی گردشگر سفر می کند، گردشگر زبان مردم مقصد را نمی داند ، مردم محلی از گردشگر استقبال می کنند، مراوده ، با گردشگران مردم محلی را خوشحال می‌کند.
2- مرحله مشارکت :(involvement) تعداد گردشگران اضافه می شوند، مردم از آثار مثبت ورود گردشگران سود می برند، مرد برای گردشگران تسهیلات رفاهی فراهم می‌کنند(اجاره منازل خود به آنها ) ، رابطه میزبان و مهمان هماهنگ و خوب است.
3- مرحله توسعه (development): رفتار مردم بومی تغییر می کند، سرمایه گذاری خارجی آغاز می شود، شکل و فضای منطقه تغییر می کند، بازار تخصصی می شود.
4- مرحله تثبیت (consolidation): به صورت انبوه جذب گردشگر داریم، شرکت های مهم حاکمیت یافته و در آمده سرانه همچنین نرخ افزایش تعداد گردشگر ورودی کاهش می یابد.
5- رکود (Institutionalism): مقصد گردشگری شهرت می یابد، از مد می افتد ، مشکلات اجتماعی ، فرهنگی، زیست محیطی بروز می کند، سرمایه گذاران خارجی باز می گردند، شاید هتل‌ها و تسهیلات دیگری اجباراً پدید آیند.
6- افول و تجدید حیات (decline- rejuvenation) : اگر تجدید حیات صورت نگیرد و کالا و خدمات جدید ایجاد نشود ، امکانات گردشگری نو نگردد ، کم کم فقط خاطره‌ای از دوران شکوفایی در اذهان می ماند.
ویژگی های بازاریابی خدمات جهانگردی و گردشگری:
تا سال هایی قبل بازاریابی فقط ویژه کالا ها بود. امروزه بازاریابی خدمات گردشگری نیز جایگاه مهمی یافته و در حال پیشرفت می باشد. مهمترین ویژگی های این خدمات ناهویدا بودن آنها است. این ناملموس بودن خدمات گردشگری سطح عظیمی از عدم اطمینان را در خرید خدمات ایجاد می‌کند. خریدار پیش از خرید و استفاده نمی تواند آن چه خواهد خرید را آزمایش کند. چون هر انسانی با انسان دیگر متفاوت است و گردشگر خود کلیدی ترین عنصر در بازاریابی گردشگری است. پدیده‌ی عدم اطمینان مهمترین مطلبی است که گردشگران را در خرید خدمات آزار می دهد؛ آنها دقیقاً نمی دانند که چه می‌خرند؟ آیا همان چیزی هست که می خواهند؟ و بازایاب موفق کسی است که این اطمینان را در مشتریان خود بوجود بیاورد . همین موارد است که این نوع بازاریابی را دشوار ،متفاوت و پیچیده می کند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 95 شهریور 31 , ساعت 3:13 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  مقاله عوامل موثر در ایجاد نشت در سامانه های آبرسانی و شبکه های توزیع آب شهری فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر در ایجاد نشت در سامانه های آبرسانی و شبکه های توزیع آب شهری فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر در ایجاد نشت در سامانه های آبرسانی و شبکه های توزیع آب شهری فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر در ایجاد نشت در سامانه های آبرسانی و شبکه های توزیع آب شهری فایل ورد (word) :

خلاصه

قسمت عمده مساحت کشور را مناطق خشک و کم آب فرا گرفته ، لذا از دیرباز آب نقش تعیین کننده ای در توسعه اقتصادی آن داشته است. نظر به اینکه در گذشته آب به قیمت ارزان و به آسانی در دسترس بوده، لذا دستگاه های مسئول توزیع آب شهری تا قبل از تشکیل شرکت های آب و فاضلاب نسبت به کاهش آب به حساب نیامده به عنوان راه حلی برای صرفه جویی در منابع آب، کاهش هزینه های بهره برداری و افزایش بازده یا درآمد، توجه کافی نداشتند.در سالهای اخیر کمبود شدید منابع و افزایش سریع هزینه های تولید آب باعث شده که موضوع آب به حساب نیامده مورد توجه قرار گیرد. بنابراین در کنار تامین آب از منابع جدید باید از هدر رفت آب در مراحل مختلف انتقال، تصفیه، ذخیره و توزیع به عنوان یک فعالیت دراز مدت و با برنامه ریزی مدون جلوگیری کرد. در این مقاله عوامل موثر در ایجاد نشت بیان شده و سپس به صورت تفکیک شده به بررسی دقیق تر هر کدام می پردازیم.

کلمات کلیدی: کاهش آب- توسعه اقتصادی- توزیع آب شهری- کمبود منابع- نشت آب

1 مقدمه

در چند دهه اخیر مجامع بین المللی و کشورهای پیشرفته توجه خاصی به مسئله محدودیت منابع آب و یافتن راه حل هایی در زمینه مقابله با کمبود آب به ویژه جلوگیری از تلفات آب معطوف داشته اند. موضوع آب به حساب نیامده و نشت در سامانه های آبرسانی و شبکه های توزیع آب شهری از مواردی است که در سه دهه اخیر در بسیاری از کشورها مورد توجه قرار گرفته و با برنامه ریزی های مدون علمی، تجارب خوبی نیز در خصوص مباحث نظری و موارد اجرایی کاهش آن، حاصل گردیده است. خوشبختانه این امر مهم بیش از یک دهه است که در کشور ایران نیز مورد توجه قرار گرفته و ابتدا در قالب طرح ملی تحقیق، توسعه و بهسازی تاسیسات توزیع آب شهری در طول برنامه دوم توسعه و سپس به وسیله دفاتر نظارت بر کاهش آب به حساب نیامده در شرکت های آب و فاضلاب کشور به امر مطالعه و کاهش تلفات و آب به حساب نیامده پرداخته شده است.

کاهش آب به حساب نیامده دارای مزیت های زیادی است که برخی از آنها را می توان به صورت زیر بیان کرد:

1

The 9th Symposium on Advances in Science and Technology (9thSASTech), Mashhad, Iran . 9thSASTech.khi.ac.ir

• کاهش هزینه های سرمایه گذاری برای ساخت تاسیسات منابع آب جدید و توسعه سامانه های آبرسانی.

• کاهش امکان ورود آلودگی از محل های نشت لوله.

• افزایش بازدهی و کارآیی شرکت های آب و فاضلاب در بخش های فنی مهندسی، بهره برداری، مشترکین و ; .

• بالا بردن درآمد های شرکت آب و فاضلاب.

• جلب رضایت مشترکین.

کاهش تلفات آب در شبکه های آبرسانی مستلزم آگاهی از میزان تلفات، مولفه های آن، علل بروز و روش ها و اولویت های مقابله با هر مولفه است. در مرحله بعد مکانیابی و تعیین موقعیت نقاط پر خطر از لحاظ نشت، تعمیر و بازسازی و نوسازی شبکه مد نظر است.

2 عوامل موثر در ایجاد نشت

حوادث رخ داده شده در شبکه آبرسانی معمولا بسیار بالا می باشد. به عنوان مثال در سال 1377 حدود یک میلیون حادثه در سامانه -های توزیع آب و فاضلاب کشور رخ داده است که بیش از 20 درصد از کل درآمد های شرکت آب و فاضلاب کشور، برای تعمیر، بازسازی و اصلاح به خود اختصاص داده است که حدود 30 درصد این حوادث روی لوله های سامانه توزیع آب بوده است .[1] عوامل بسیار زیادی در به وجود آمدن نشت در شبکه آب دخالت دارند. در این مقاله به بیان برخی از این عوامل که در ایجاد نشت موثر هستند، پرداخته می شود.

.12 جنس لوله ها

از جمله عوامل موثر در ایجاد نشت جنس لوله ها می باشد. به عنوان مثال در یکی از آزمایشات انجام گرفته برای تعیین درصد حوادث بر حسب جنس لوله ها در شهر چالوس نتایج نشان می دهد که لوله های با جنس آزبست کمترین میزان خرابی و لوله های با جنس گالوانیزه دارای بیشترین خرابی بوده اند. این موضوع در شکل 1 نشان داده شده است .[2] تجربه نشان داده است که در اکثر روش های نشت یابی در شبکه های آبرسانی پارامتر جنس لوله به عنوان یکی از پارامترهای مهم در علت بروز نشت در نظر گرفته شده است. نتایج مطالعات انجام گرفته توسط جینگ و زی – هونگ1 نشان می دهد که جنس لوله مهم ترین عامل ایجاد نشت می باشد، و در بین جنس های مختلف بیشترین نشت ها در لوله های با جنس آهن و کمترین تعداد رخداد نشت در لوله های با جنس آزبست رخ داده است.

1Jing and Zhi-Hong.

2

The 9th Symposium on Advances in Science and Technology (9thSASTech), Mashhad, Iran . 9thSASTech.khi.ac.ir

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 95 شهریور 31 , ساعت 3:13 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  کارآموزی گیاهپزشکی در اصلاح ذرت ، سویا ، سورگوم در ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی عراق محله فایل ورد (word) دارای 68 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآموزی گیاهپزشکی در اصلاح ذرت ، سویا ، سورگوم در ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی عراق محله فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآموزی گیاهپزشکی در اصلاح ذرت ، سویا ، سورگوم در ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی عراق محله فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآموزی گیاهپزشکی در اصلاح ذرت ، سویا ، سورگوم در ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی عراق محله فایل ورد (word) :

بخشی از فهرست کارآموزی گیاهپزشکی در اصلاح ذرت ، سویا ، سورگوم در ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی عراق محله فایل ورد (word)

تشکر و قدردانی 1
مقدمه 2
ذرت خوشه ای sorghum sp 3
اکولوژی سورگوم 4
خصوصیات گیاه شناسی سورگوم 5
انواع مختلف سورگوم 8
خصوصیات زراعی ذرت خوشه ای 8
عملیات داشت 11
برداشت سورگوم 12
منشاء ، گونه ها و نژادها 16
گیاه شناسی با گلدهی و کنترل گرده افشانی 17
روشهای خودگشنی و تلاقی 18
تولید بذر سورگوم هیبرید 20
هدف های اصلاحی 20
بیماریها 21
ذرت معمولی corn 25
مشخصات گیاهشناسی ذرت 26
اکولوژی ذرت 28
انواع ذرت 29
خصوصیات زراعی 30
موقع کاشت 31
عملیات داشت 33
برداشت 35
برداشت ذرت دانه ای 35
برداشت ذرت برای سیلو 36
بیماریهای ذرت دانه ای ( بلال ) 37
اصلاح ذرت 40
گلدهی و گرده افشانی 41
هدفهای اصلاحی 43
سویا 45
خصوصیات بتانیکی 45
خصوصیات زراعی 46
برداشت سویا 48
آفات سویا 49
گلدهی و گرده افشانی 51
روشهای تلاقی 52
هدفهای اصلاحی 53
منابع 64

دوره کارآموزی یعنی بکارگیری تمامی آموخته ها و معلوماتی که در طی این چند سال در محیط دانشگاه کسب کرده ایم . یا می توان چنین بیان کرد که دوره کارآموزی تکرار تمام مهارت ها ، از ابتدایی ترین سطوح تا پیشرفته ترین آنها در محیطی خارج از محیط آموزشی می باشد .
بکارگیری فنون و تکنیک های فراگیر شده در محیط کار باعث ثبات هرچه بیشتر این مهارتها در ذهن و سبب ایجاد خلاقیت در انجام مراحل کار کشاورزی می شود.
باتوجه به اطلاعاتی که در دوره کاراموزی بدست آورده ایم با قاطعیت می توان بیان کرد که علم کشاورزی ، پیشرفت بسیار چشمگیری در زمینه علم گیاهپزشکی داشته و به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرده است .
در این گزارش سعی شده است که هرچه بیشتر در رابطه با کاربرد تکنولوژی های علمی جدید در زمینه ی بذر ، ارقام ، و همچنین روشهای مبارزه ای با آفات و بیماریهای مورد بررسی اشاره شود .
ذرت خوشه ای sorghum sp
ذرت خوشه ای گیاه بخصوص مناطق گرم است ولی به علت بازده خوبی که از نظر علوفه و دانه دار و کشت آن در غالب نقاط دنیا متداول است . کشت آن از زمانهای قدیم در هندوستان و آفریقا متداول بوده و در سایر نقاط خشک ونیمه خشک دنیا از این گیاه گرمسیری استفاده های متعددی بعمل می آید و قدمت آن را به 700 سال قبل از میلاد مسیح نسبت می دهند . عمده ترین مصرف سورگوم در تغذیه حیوانات است و موارد استفاده دیگری نیز در تولید موم ، نشاسته ، الکل ، قند ، دکستروز و روغن خوراکی دارد . از دانه سورگوم هم چنین آرد سورگوم نیز تولید می شود . بعلاوه از آن به عنوان مرتع سیلو و علوفه نیز استفاده می شود . در ایران ذرت خوشه ای درمناطق بلوچستان و سیستان و کرمان و بنادر در جنوب کشت و به مصرف تغذیه می رسد .
زراعت سورگوم را در ایران و چین به قرن اول یا کمی قبل از میلاد نسبت می دهند و تقریبا تمام واریته های ذرت خوشه ای که اکنون در آمریکا زراعت می شود از مناطق مختلف آفریقا به آنجا وارد شده است و عمده ترین کشورهای تولید کننده آن کشورهای آفریقایی ، هندوچین ، چین و آمریا و در درجات بعد استرالیا و کشورهای غرب اروپا و آسیای صغیر می باشند . سطح کشت آن را حدود 40 بیلیون هکتار می دانند

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 95 شهریور 31 , ساعت 3:13 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت برنامه نویسی کامپیوتر فایل ورد (word) دارای 23 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت برنامه نویسی کامپیوتر فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت برنامه نویسی کامپیوتر فایل ورد (word)

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت برنامه نویسی کامپیوتر فایل ورد (word)

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت برنامه نویسی کامپیوتر فایل ورد (word) :

اسلاید 1 :

 

نمایش مقادیر داده‌ها

     برای نمایش داده‌ها بر روی صفحه مانیتور از cout که بدنبال آن عملگر درج یعنی >> قید شده باشد استفاده می‌گردد.

بایستی توجه داشت که دوکاراکتر < پشت سر هم توسط C++ بصورت یک کاراکتر تلقی می‌گردد.

مثال :

üبرای نمایش پیغام good morning بر روی صفحه نمایش  :

cout << “good morning”;

üبرای نمایش مقدار متغیر X بر روی صفحه نمایش :

cout << x ;

اسلاید 2 :

نمایش مقادیر داده‌ها

     برای نمایش داده‌ها بر روی صفحه مانیتور از cout که بدنبال آن عملگر درج یعنی >> قید شده باشد استفاده می‌گردد.

بایستی توجه داشت که دوکاراکتر < پشت سر هم توسط C++ بصورت یک کاراکتر تلقی می‌گردد.

مثال :

üبرای نمایش پیغام good morning بر روی صفحه نمایش  :

cout << “good morning”;

üبرای نمایش مقدار متغیر X بر روی صفحه نمایش :

cout << x ;

 

اسلاید 3 :

دریافت مقادیر متغیرها

    به منظور دریافت مقادیر برای متغیرها در ضمن اجرای برنامه از صفحه کلید، از cin که بدنبال آن عملگر استخراج یعنی << قید شده باشد می‌توان استفاده نمود.

 

اسلاید 4 :

 از عملگرهای ++ و —  می‌توان به دو صورت پیشوندی و پسوندی استفاده نمود.
در دستورالعمل‌های پیچیده عملگر پیشوندی قبل از انتساب ارزیابی میشود و عملگر
پسوندی بعد از انتساب ارزیابی می‌شود.

اسلاید 5 :

 توضیحات در برنامه باعث خوانائی بیشتر و درک بهتر برنامه میشود.

بنابراین توصیه بر آن است که حتی الامکان در برنامه‌ها از توضیحات استفاده نمائیم.

الف: این نوع توضیح بوسیله // انجام می‌شود. که کامپیوتر هر چیزی را که بعد از // قرار داده شود تا انتهای آن خط اغماض می‌نماید.

مثال :

c=a+b;//c is equal to sum of a  and b

ب:توضیح نوع دوم با /* شروع شده و به */ ختم می‌شود و هر چیزی که بین* ‌/ و */ قرار گیرد اغماض می‌نماید .

مثال :

    / * this is a program

    to calculate sum of

    n integer numbers */

اسلاید 6 :

.1در دستور زیر مقدار X پس از اجرای دستور چقدر است؟

X=(3*9*(3+(9*3/(3))));

.2کد زیر چه چیزی را چاپ می کند؟

cout<< “* ** *** **** ***** ”;

.3برنامه ای بنویسید که پنج عدد صحیح را بخواند و بزرگترین و کوچکترین آنها را بدست آورد و چاپ کند.

.4برنامه ای بنویسید که یک عدد صحیح را بخواند و مشخص کند این عدد فرد است یا زوج؟

.5برنامه ای بنویسید که دو عدد صحیح را بخواند و مشخص کند که آیا اولی مضربی از دومی است یا خیر ؟

.6برنامه ای بنویسید که توان 2 و توان 3 اعداد یک تا 10 را به صورت یک جدول چاپ کند.

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
چهارشنبه 95 شهریور 31 , ساعت 3:13 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  مقاله زنده شدن مردگان در روز رستاخیز فایل ورد (word) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله زنده شدن مردگان در روز رستاخیز فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه مقاله زنده شدن مردگان در روز رستاخیز فایل ورد (word)

زنده شدن مردگان در روز رستاخیز  
شباهت زنده شدن مردگان در قیامت و داستان اصحاب کهف و ارمیای نبی  
بررسی امکان زنده شدن مردگان از لحاظ علمی  
منابع :  

بخشی از منابع و مراجع پروژه مقاله زنده شدن مردگان در روز رستاخیز فایل ورد (word)

1 امام مهدى (ع) از ولادت تا ظهور سید محمدکاظم قزوینى ص 800

2 بحار الانوار ج 53ص 59عیون اخبارالرضا ج 2 ص 201

3 بحارالانوار ج 53 ص

4 بحارالانوار ج 53 ص 22 1 و 123

5ایقاظ ص 430

 

زنده شدن مردگان در روز رستاخیز

عـقـیـده بـه رسـتـاخـیـز و زنـده شـدن مـردگـان ، اصل خدشه ناپذیرى است که از اصول دین شمرده شده است و تصور نمى کنم هیچ فردى ، مسلمان و مؤ من به قرآن و اسلام باشد و آنگاه با وجود صدها آیه قرآن و صدها روایت و دلایل مسلم عقلى ، باز هم به رستاخیز و مساءله معاد ایمان نیاورد

ما اینک در اندیشه طرح بحث ((معاد)) نیستیم بلکه تنها به نکات مهم و خدشه ناپذیرى از آن براى ورود به بحث ((رجعت )) اشاره مى کنیم

1 ـ واقـعـیـت ایـن اسـت کـه تـمـامـى مـسـلمـانـان از هـر مـذهـب و گـروهـى کـه بـاشند، در این اصـل ، اتـفـاق نظر دارند که خداوند، تمامى بندگان خویش را از آغاز تا فرجام گیتى ، همه و همه ، حتى جنینهاى سقط شده را، در روز رستاخیز زنده مى سازد

قرآن شریف در این مورد مى فرماید

((وَ حَشرْناهُمْ فَلَمْ نُغَادِرْ مِنهُمْ أَحَداً.)) (35)

یعنى : و همه را براى حسابرسى گرد مى آوریم و یک تن از ایشان را رها نخواهیم ساخت

شـایـد بـسـیـارى از دیـن بـاوران و پـیـروان مـذاهـب نـیـز در ایـن اصل با مسلمانان هم عقیده و همگام باشند؛ چرا که زنده شدن مردگان به فرمان خدا و اراده او در روز رسـتـاخـیـز از دیـدگـاه مـسـلمـانـان از مسایل قطعى و تردیدناپذیر است و اگر دیـگـران آن را بـعید بشمارند هیچ مسلمانى آن را نمى تواند دور از انتظار شمرده و بدان تردید ورزد

آرى ! مـشـرکان و مادیگرایان ، برانگیخته شدن در روز رستاخیز و حساب و کتاب را انکار نموده و مى گویند

((أَ اِذَا مِتْنَا وَ کُنّا تُرَاباً وَ عِظاماً أَ اِنّا لَمَبْعُوثُونَ .)) (36)

یعنى : آیا هنگامى که ما مردیم و تبدیل به خاک و استخوان شدیم ما را زنده خواهند ساخت ؟

مـا در ایـنـجـا، در فـکـر پـاسـخ گفتن به این پندار مادیگرایان نیستم بلکه تنها این سؤ ال را طـرح مـى کـنـیـم کـه زنـده شـدگـان مـردگـان در روز رسـتـاخـیـز، یـک اصل قطعى اسلامى است . اینک ، آیا خداوند قبل از رستاخیز نیز کسى را زنده ساخته است ؟

واقـعیت این است که : هر کس ایمان به معاد دارد و باور مى کند که خداوند در روز رستاخیز تـمـامـى انـسـانـهـا را زنـده مـى سـازد، بـر چـنـیـن انـسـان بـا ایـمـانـى ، مشکل نیست که ایمان بدین واقعیت نیز بیاورد که خداوند بر هرکارى تواناست و مى تواند برخى از بندگانش را بیافریند همانگونه که بر آفرینش دگرباره همگى آنان در روز رستاخیز تواناست

نه خرد و اندیشه این واقعیت را ناممکن مى شمارد و نه کتاب و سنت

قرآن و;

قـرآن بـیانگر این واقعیت است که نه تنها احیاى مردگان پیش از معاد ممکن است ، بلکه بـارهـا انـجـام شده است . اینک از آیاتى که براى منصفان بسنده است ، نمونه هایى را مى آوریـم و حـق سـتـیزان هم که به بیان قرآن : هر آیه و معجزه اى که بنگرند، بدان ایمان نمى آورند

((;. وَ إِن یَرَوْا کلّ ءَایَهٍ لا یُؤْمِنُوا بهَا;)) (37)

نمونه آیات

1ـ قرآن در این مورد مى فرماید

((; وَ إِذْ قَتَلْتُمْ نَفْساً فَادّارَأْتُمْ فِیهَا وَ اللّهُ مخْرِجٌ مّا کُنتُمْ تَکْتُمُونَ * فَقُلْنَا اضرِبُوهُ بِبَعْضِهَا کَذَلِک یُحْىِ اللّهُ الْمَوْتى وَ یُرِیکمْ آیاتِهِ لَعَلّکُمْ تَعْقِلُونَ . )) .(38)

یـعـنـى : و بـه یاد آورید هنگامى را که کسى را کشتید و درباره او با یکدیگر به ستیزه برخاستید در حالى که خدا آنچه را پنهان مى کردید آشکار ساخت . پس گفتیم پاره اى از آن مـقـتـول بـزنـیـد، خـدا مـردگان را اینگونه زنده مى سازد و نشانه هاى قدرت خویش را اینگونه به شما مى نمایاند

در آیه شریفه ، روى سخن با بنى اسرائیل است ، چرا که یکى از آنان در زندگى خویش فـردى از نـزدیـکـانـش را کـشـت آنـگـاه پـیکر او را بر سر راه گروهى از گروههاى بنى اسرائیل افکند و سپس همان قاتل فریبکار خودش آمد و خونخواهى نمود

مـردم از مـوسـى پـرسـیـدنـد کـه : ((قـاتـل ایـن بـنـده خـدا کـیـسـت کـه در مـورد قاتل آن اختلاف مى کنند؟))

مـوسـى فـرمـود گـاوى را بـکـشـنـد و بـا جـزئى از اجـزاى آن ، مـقـتـول را بـزنـنـد و آنـگـاه کـه بـه دسـتـور آن حـضـرت عمل کردند مرده زنده شد و قاتل خویش را معرفى کرد و بار دیگر از دنیا رفت

قـرآن پس از ترسیم این داستان شنیدنى مى فرماید: ((خداوند اینگونه مردگان را زنده مى سازد.))

از آیـه شـریـفـه ، ایـن واقـعـیـت دریـافـت مـى گـردد کـه خـداونـد، مـقـتـول بنى اسرائیل را در همین جهان و پیش از روز رستاخیز زنده ساخت . این نمونه اى از رجعت یا بازگشت به دنیا

2ـ (( أَ لَمْ تَرَ إِلى الّذِینَ خَرَجُوا مِن دِیارِهِمْ وَ هُمْ أُلُوفٌ حَذَرَ الْمَوْتِ فَقَالَ لَهُمُ اللّهُ مُوتُوا ثُمّ أَحْیاهُمْ إِنّ اللّهَ لَذُو فَضلٍ عَلى النّاسِ وَ لَکِنّ أَکثرَ النّاسِ لا یَشکرُونَ .)) (39)

یـعـنـى : آیـا آن هزاران تن را ندیده اى که از بیم مرگ از خانه هاى خویش بیرون رفتند؟ سپس خدا به آنان گفت : بمیرید! آنگاه همه را زنده ساخت . خداوند به مردم نعمت مى دهد اما بیشتر مردم ، سپاس نعمتهاى خدا را بجا نمى آورند

تفسیر آیه

ایـن آیـه شـریـفـه در مـورد گـروهـى از بـنـى اسـرائیـل سـخـن مـى گـویـد. آنـان دسـتـه اى بـودنـد کـه از بـیمارى کشنده طاعون که در سرزمینشان پدیدار شد، از آنجا گریختند. مفسران در شمار آنان بحث دارند برخى آنان را سه هزار نفر آمار مى دهند و برخى چهل هزار نفر و برخى دیگر هفتاد هزار;

ایـنـان از وحـشـت بـیـمـارى طـاعـون ، از شهر و دیار خویش گریختند اما خداوند همه آنان و چارپایانشان را کشت ، پیکرهاى آنان از هم گسیخت و اعضا و اندامهایشان متلاشى گشت

روزى پـیـامـبـرى از پـیـامـبـران خـدا از کـنار شهر و دیار و پیکرهاى متلاشى شده آنان مى گـذشـت کـه از خـداى توانا درخواست کرد آنان را زنده سازد و خداوند همه را زنده ساخت ، همانگونه که آیه شریفه این مطلب را به صراحت بیان مى کند

3ـ ((أَوْ کالّذِى مَرّ عَلى قَرْیَهٍ وَ هِىَ خَاوِیَهٌ عَلى عُرُوشِهَا قَالَ أَنى یُحْىِ هَذِهِ اللّهُ بَعْدَ مَوْتِهَا فَأَمَاتَهُ اللّهُ مِائَهَ عَامٍ ثُمّ بَعَثَهُ قَالَ کمْ لَبِثْت قَالَ لَبِثْت یَوْماً أَوْ بَعْض یَوْمٍ قَالَ بَل لّبِثْت مِائَهَ عَامٍ فَانظرْ إِلى طعَامِک وَ شرابِک لَمْ یَتَسنّهْ وَ انظرْ إِلى حِمَارِک وَ لِنَجْعَلَک ءَایَهً لِّلنّاسِ وَ انظرْ إِلى الْعِظامِ کیْف نُنشِزُهَا ثُمّ نَکْسوهَا لَحْماً فَلَمّا تَبَینَ لَهُ قَالَ أَعْلَمُ أَنّ اللّهَ عَلى کلّ‏ِ شىْ‏ءٍ قَدِیرٌ.)) .(40)

یـعـنـى : یـا بـه مانند آنکه ـ برخى از مفسرین گفتند مراد عزیر بوده ـ به دهکده اى گذر کرد که خراب و ویران شده بود، گفت : ((به حیرتم که خدا چگونه باز این مردگان را زنده خواهد کرد.))

پـس خـداونـد او را مـى راند و پس از صد سال او را برانگیخت و زنده ساخت و بدو فرمود که : ((چند مدت درنگ نمودى ؟))

جواب داد: ((یک روز یا پاره اى از یک روز.))

خداوند فرمود: ((نه چنین است ! بلکه صد سال است ـ که به خواب مرگ افتادى ـ نظر در طعام و شراب خود بنما ـ مفسرین گفتند طعامش انگور و انجیر و شراب آب انگور بود ـ که هـنـوز تـغـیـیـر نـنـمـوده و الاغ خـود را نـیـز بـنـگـر تـا احوال بر تو معلوم شود و ما تو را حجت براى خلق قرار دهیم که امر بعثت را انکار نکنند و بنگر در استخوانهاى آن که چگونه درهمش پیوسته و گوشت بر آن پوشانیم .))

چـون ایـن کـار بر او روشن و آشکار گردید گفت : ((همانا اکنون به حقیقت و یقین مى دانم که خداوند بر هر چیز تواناست .))

تفسیر آیه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ